Nors lietuviai vis daugiau perka internetu, tačiau pristatymo terminas, ypač šventiniu laikotarpiu, daugumai žmonių vis dar kelia neramumų. Visgi dėl pavėluotai atsiųstų dovanų subjurusios šventinės nuotaikos tikrai įmanoma išvengti. Dalijamės patarimais, ką daryti, kad internetu perkamos ar artimiesiems siunčiamos dovanos juos pasiektų laiku.
Nepasilikite paskutinei minutei
„Turbūt daugumai gyvenimo atvejų galioja auksinė taisyklė – viskuo pradėti rūpintis ir planuoti iš anksto. Tai yra saugiausias variantas ir siekiant užtikrinti, kad šventinė nuotaika nedingtų dėl laiku neatkeliavusių dovanų.Tačiau nereikia labai savęs spausti – jeigu iki gruodžio vidurio būsite užsisakę dovanas internetu ar jau pasirūpinę jų išsiuntimu Lietuvoje, jos neabejotinai laiku pasieks artimuosius, kadangi labiausiai siuntų srautai išauga gruodžio viduryje“, – sako nuolat su elektroninėmis parduotuvėmis bendradarbiaujančios siuntų bendrovės „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims G. Bilevičius.
Pasak G. Bilevičiaus, jei dovanas norite atsisiųsti iš užsienio elektroninių parduotuvių ar jas siųsti artimiesiems, gyvenantiems ne Lietuvoje, tai padaryti reikėtų jau iki gruodžio pradžios.
Išsiaiškinkite pristatymo terminus
Kai laiko iki švenčių lieka vis mažiau, būtina įsitikinti, ar interneto parduotuvėse nurodyti prekių pristatymo terminai jus tenkina. Ne ką mažiau svarbu atkreipti dėmesį ir į siuntų bendrovės pristatymo laiką: jei siuntos Lietuvoje ir Baltijos šalyse paprastai pristatomos per porą dienų, tai siunčiantis prekes iš užsienio elektroninių parduotuvių šie terminai gali būti gerokai ilgesni.
„Atsargiau reikėtų žiūrėti į prekių, kurių elektroninės parduotuvės neturi vietiniuose sandėliuose, pristatymo terminus. Nors elektroninės parduotuvės ir siuntų bendrovės siekia išpildyti klientų lūkesčius ir prekes pristatyti per nurodytą terminą, tačiau kartais nutinka visko, tad geriau nerizikuokite ir pirkiniais pasirūpinkite iš anksto”, – pataria G. Bilevičius.
Pašto kodas – būtinas
Dar viena problemų, dėl kurių siuntos gavėjų nepasiekia laiku – neteisingai nurodomas gavėjo adresas. Svarbiausia nurodyti ne tik tikslų adresą, bet ir pašto kodą, bei gavėjo telefono numerį.
„Netinkamai nurodžius adresą, ypač pašto kodą, siunta gali nukeliauti visai į kitą pasaulio kraštą, kadangi siuntų paskirstymas ir pristatymas vyksta būtent pagal pašto kodus. Kitas svarbus dalykas – gavėjo telefono numeris arb elektroninis paštas. Šiais laikais dauguma siuntų pristatymo bendrovių gavėjus informuoja apie pristatomą siuntą būtent elektroniniu paštu ar telefonu“, – pasakoja G. Bilevičius.
Kontroliuokite padėtį
„Išsiuntę siuntą, gaunate siuntos numerį, kurį suvedę siuntų bendrovės sekimo sistemoje galite stebėti, kur yra jūsų siunta. Pastebėję, kad ji užstrigo kažkurioje tarpinėje šalyje arba jau keletą dienų nepristatoma gavėjui, nedelskite – kreipkitės į siuntų pristatymo bendrovę“, – pataria G. Bilevičius.
Pasak jo, beveik visos siuntų bendrovės siūlo siuntų sekimo galimybę internete, tad svarbu ja naudotis ir iškilus klausimams kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.