„Anti-Macara“ tendencija „TikTok“ ir „Instagram“ sužavėjo grožio fanus.
Jei esate socialinėje žiniasklaidoje, tikriausiai matėte „anti-mascara“ grožio tendenciją. Grožio kūrėjai naudoja blakstienų tušą novatoriškais būdais, tepdami jį ant akių vokų, o ne tik ant blakstienų, kad išgautų rafinuotą, grafišką išvaizdą, peržengiančią ribas to, ką iš tikrųjų gali turėti pagrindinis produktas.
Nuo tada, kai grožio turinio kūrėja @divinamuse paskelbė mokymo programą, daugelis grožio guru pradėjo kurti savo prieš blakstienų tušą nukreiptos išvaizdos versijas. Pasak „Instagram“ atstovės, šimtai vartotojų socialinėje žiniasklaidoje per pastarąsias 90 dienų paskelbė apie blakstienų tušą, o „TikTok“ – žyma #anti-mascara sulaukė daugiau nei 47 mln. peržiūrų.
„Mano anti-blakstienų tušo išvaizda buvo koncepcija, kurią jau seniai turėjau savo idėjų knygelėje… Koncepcija buvo naudoti tušą bet kokiu kitu būdu, išskyrus jo pradinę paskirtį. Siekiu parodyti, kad nesvarbu daiktų kiekis, bet ką galime padaryti kūrybiškai su tuo, ką jau turime“, – apie šios tendencijos įkvėpimą „Teen Vogue“ pasakojo Divina.
Tad tai oficialu: tušas nebėra skirtas tik jūsų blakstienoms. Jei ieškote naujoviškų būdų, kaip atlikti daugybę įvaizdžių su savo grožio produktais ir eksperimentuoti su drąsia, nauja išvaizda, tai yra būtent tokia tendencija, kurios ieškote!