PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
hailey bieber
Hailey Bieber, DFree / Shutterstock.com nuotr.

Modelis Hailey Bieber pardavė kosmetikos ženklą „Rhode“ už 1 mlrd. JAV dolerių

Garsi manekenė ir dainininko Justino Bieberio žmona Hailey Bieber kompanijai „e.l.f. Beauty“ pardavė savo kosmetikos prekių ženklą „Rhode“. Manoma, kad sandorio vertė siekia apie milijardą JAV dolerių.

28 metų manekenė odos priežiūros ir makiažo ženklą „Rhode“ kartu su partneriais pradėjo 2022 m. Per trumpą laiką „Rhode“ jau spėjo išgarsėti ne vienu bestseleriu, tarp kurių – veido serumas „Peptide Glazing Fluid“, drėkinamasis kremas „Barrier Restore Cream“ ir daugybės merginų favoritas – lūpų blizgis ir balzamas „Peptide Lip Treatment“.

Dėl didelio populiarumo internetinėje erdvėje, o ypač socialiniuose tinkluose, „Rhode“ vardo žinomumas ir produktų paklausa sparčiai išaugo. Iki šių metų kovo grynosios pardavimų pajamos viršijo 200 mln. JAV dolerių. Šiemet šį sėkmingą kosmetikos ženklą ketinama pristatyti ir „Sephora“ parduotuvėse JAV bei Jungtinėje Karalystėje.

View this post on Instagram

A post shared by Sephora (@sephora)

Kompanija „e.l.f. Beauty“, išvydusi „Rhode“ sėkmę ir įvertinusi tolimesnį įmonės potencialą, nusprendė prekės ženklą įsigyti. Pranešama, kad už „Rhode“ bus sumokėta 800 mln. JAV dolerių pinigais ir akcijomis, o dar 200 mln. dolerių gali būti išmokėta vėliau, įvertinus ateities pardavimų rezultatų. Sandorį tikimasi užbaigti dar šiais metais.

H. Bieber soc. tinkluose pasidalijo, kad šis sandoris žymi naują prekės ženklo etapą. Ji ir toliau bus „Rhode“ kūrybos vadovė. „Partnerystė su „e.l.f. Beauty“ – tai nepaprasta galimybė dar labiau plėsti mūsų bendruomenę, pasiūlyti daugiau inovatyvių  produktų ir išplėsti tarptautinę prekybą“, – rašoma oficialiame pranešime spaudai.

Prekės ženklas „Rhode“ tapo itin populiarus socialiniuose tinkluose, o ypač „TikTok“ platformoje, kur išpopuliarėjo priemonės lūpoms bei skaistalai.

Mano išsaugoti straipsniai