JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ

Didžėjų vasara: keturiolika pulto meistrų atsakinėja prie lentos

Jau dešimt dienų kaip vasara, nors oras kartais ir bando tai paneigti. Už poros dienų – pirmas rimtas festivalis, vėliau kiekvieną savaitgalį jų bus bent po vieną. Ir ne tik jų. Vasarą muzikos dar daugiau.

Apie gerą orą ir jame skambančias melodijas pasakoja būrys didžėjų. Jiems uždaviau šiuos klausimus:

• Koks renginys šią vasarą bus „karščiausias“?

• Koks kūrinys – vasaros topas?

• Koks pasaulio festivalis tavo artimiausiuose planuose, ir koks – svajonėse?

• Ar prisimeni pirmąsias savo vasaros atostogas vaikystėje?

• Ko tikrai nereikėtų daryti vasarą?

Uncle Roll:

• Turbūt tai bus „minimal.lt“ komandos organizuojamas festivalis „Supynės“, kuriame pasirodys Gaiser iš „M_nus“ ir begalė kitų šaunių muzikantų.

O šiaip manau, kad daugelis vasarą organizuojamų elektroninės muzikos renginių po atviru dangumi yra „karščiausi“, geriausi ir patys pačiausi.

• Mano topais pretenduoja tapti daug kūrinių, tad sunku būtų kažką išskirti. Į topus pretenduoja ir nauji mano kūriniai, šiuo metu intensyviai užbaiginėjami studijoje. Bus daug boso, būgnų ir perkusijų!

• Svajonėse – „Sonar“ Barselonoje, o planuose kol kas yra, bet nežinia, ar išliks, „Audioriver“ Lenkijoje.

• Pamenu, beveik kiekvieną vasarą su mama važiuodavau porai savaičių į Palangą. Man, mažam vaikui, tai būdavo kažkas „nerealaus“.

Apsistodavome spalvotuose mediniuose namukuose, kuriuose gyveno besišypsantys senukai – jie mane lepindavo saldainiais ir vilnonėmis kojinėmis. Ką su jomis vasarą turėdavau veikti – nežinau…

Būdavo smagu lakstyti basomis apie fontaną, kurio viduryje stovėjo akmeninio drakono statula. Na, ir žinoma, jūra, cukraus vata, plombyras, karuselės, nuotraukos su papūgomis ir beždžionėmis…

• Nereikėtų susirgti, rengtis per šiltais rūbais, galvojant, kad gali sušalti, nereikėtų daug ir riebiai valgyti, daug miegoti, sėdėti namuose, ir, žinoma, nereikėtų daug dirbti.

Skanios ir melodingos vasaros visoms vakarėlių lapėms ir vilkams bei kolegoms!

Gvidas B. („Partyzanai“):

• Vasara jau prasidėjo labai vykusiu renginiu „Gyvas Sapnas“, o patys degsime renginyje „GoGaga“.

• Bandau prisiminti, kas čia man glosto ausis… Tai tikriausiai bus – Kleerup feat. Titiyo – „Longing for lullabies“ (Joakim remix) – labai vasariška, pasakiška daina.

• Gaila, bet artimiausiu metu planuose festivalių nėra, o svajonėse – Roskildė Danijoje, „Bloc Weekend“ Didžiojoje Britanijoje bei „Sonar“ Ispanijoje…

• Puikiai pamenu savo vasaros atostogas pas močiutę. Mane lepindavo blynais su uogiene, lakstydavau nupenėtais įraudusiais žandukais po pievas.

Dėdė nusiveždavo į žvejybą. Pamenu, kaip kartu gaudėme itin atsargią bei paslaptingą žuvį, lyną. Nuostabios atostogos buvo…

• Vasarą tikrai nereikėtų dejuoti, kaip mums Lietuvoje bloga gyventi. Pamirškime visas bėdas ir lekiame į tūsą gamtoje!

Martin Virgin:

• Kažkokio grand įvykio šią vasarą nebus, į juos ir nesiorientuoju. Bet laukia tikrai smagios ir jaukios „Love In Slow Motion“ naktys Vasaros terasoje. Jose prie mūsų komandos (aš, St. Stereo ir RUT RUT) kaskart prisijungs po svečią – Saulty, Few Nolder, Mindas Mini Disco ir kiti šaunūs didžėjai, ruošiantys renginio koncepciją atitinkančius setus.

• Šiandien aukštyn kelia The Revenge „Night Flight“.

• Planuose – „Garden“ Kroatijoje, svajonėse – kelionė jachta po Viduržemio jūrą.

• Vaikystėje vasaros atostogas leisdavau prie ežero, valgydavome žuvienę, išvirtą iš pačių pagautos žuvies, vakarais kepdavome bulves lauže ir stebėdavome, kaip draugo tėtis piešia gražiausius Dzūkijos peizažus.

• Vasarą tikrai nereikėtų sirgti!

R-S-K:

• „Tundra“, no doubt!

• Jimi Tenor & Kabu Kabu Band „I Wanna Hook Up With You“.

• Planuose „Sunandbass“, o svajonėse ir sapnuose – „Burning Man“.

• Visa vasara – kaime su seneliais… O po to tėvai stebėjosi, kad po trijų mėnesių nesimatymo, nebėgau jiems į glėbį. Iš tikrųjų labai myliu savo senelius.

• Vasarą nereikėtų organizuoti festivalių…

Saulty:

• Kolegos Vidžio organizuojamas „Silence Night“ Liepos 4 d. Nidoje.

• „Downtown Party Network“ naujiena „Heart Break Dancing“, pasirodanti „Eskimo“ kompanijoje.

• Šiemet festivalius greičiausiai teks praleisti, bet turiu svajonę pagroti „Garden“ Kroatijoje. Tiek gerų atsiliepimų apie jį girdėjau, kad noriu ne tik nuvažiuoti, bet ir visus pašokdinti.

• Vaikystė iš esmės yra atostogos, o vasarą visko daug nutikdavo…

• Dirbti!

Marulis („Baltic Balkan“):

• Įtariu, kad pakankamai karšta bus „B2G“. Šiame, kad ir daugelio kritikuojamame festivalyje, praėjusiais metais mane džiugino moldavai „Zdob Si Zdub“.

Jie – bene dažniausiai mūsų grojama grupė. Šiemet daug tikimės iš „Gogol Bordello“ pasirodymo. Kas žino, gal pats Gogolis užsuks pašokti į mūsų palapinę, kaip praėjusiais metais trypė „My Baby Wants to Eat Your Pussy“ vokalistas?

Na, ir ne mažiau karšta turėtų būti Vilniaus Klezmerių festivalyje, kuriame taip pat grosime.

• Manau, visos vasaros topas bus karščiausios rokenrolo grupės „Black Lips“ čigoniškai amerikietiškas albumas „200 Million Thousand“.

• „Baltic Balkan“ svajonė, kuri, tikime, vis tik išsipildys, yra pagroti Serbijos kasmetiniame festivalyje „Guča“.

Čia 3 dienas ir naktis gaudžia triūbos, liejasi vietinis samagonas bei šokiai.

Artimiausi festivaliai, kuriuose grosime yra „B2G“ ir Vilniaus Klezmerių festivalis.

• Vaikystės vasaros atostogos man visada siejasi su kelione traukiniu. Su tėvais važiuodavome būtinai naktiniu, būtinai plackartu iš Kauno į Klaipėdą. Ir tai visada būdavo bene didžiausias nuotykis ir svajonių išsipildymas. Kelionę vainikuodavo pusryčiai 5 val. ryto valgykloje prie „Vaivos“ kino teatro.

• Nereikia gerti šiltos rakijos, nešioti vyriškos rankinės, palikti jos ant aukšto kranto upės mėlynos… Taip pat neverta pamiršti užrakinti automobilio stovėjimo aikštelėje ar bent jau jame neužrakinti mylimo šuns…

aout6:

• Liepos mėnesiui petys į petį ruošiame diskoteką su viena iškiliausių Lietuvos klubų žvaigždžių. Netikėtas ir labai įdomus sprendimas. Bus spalvų ir techno!

• Sunku pasakyti. Tikiuosi jį išgirsti per artimiausias savaites. Galėčiau išskirti keletą mėgstamiausių ir labiausiai vasariškų: „Bounce Camp“ – „Good Beat“, sout6 „Stolen Stylophone“ (The Sneekers remix), Little Boots „New In Town“ (A1 Bassline remix).

• Nesu festivalių mėgėjas, todėl kol kas į juos kelionių neplanuoju. Jei kas pakvies groti, tuomet ir važiuosiu. O svajonėse – jau nebevykstantis „Electroclash“ Niujorke.

• Prisimint neprisimenu, bet žinau, kad tėvai priėmė geriausią įmanomą sprendimą ir nuo gimimo mane veždavosi į gražiausią vietą pasaulyje – Nidą. Tad, kaip žmonės pasakoja, būdamas vienerių variau į Nidą ir man patiko!

• Dirbti. Bet tai ką jau čia padarysi…

Kym Wild:

• „Robotaanika Park“ – važiuoju į visišką festivalinę nežinią vienoje gražiausių Estijos vietų.

• Žinoma, „Iggy & The Stooges“ – „Your Pretty Face Is Going To Hell“.

• Planuose – „Open’er“, svajonėse – „Sonar“.

• Mano vaikystės vasaros bėgo Preiloje su beveik 50 km ilgio nudistų paplūdimiu ir absoliučiai tuščiomis parduotuvėmis. Tačiau ten būdavo sausainių „Gyvūnai“, kurių man visiškai pakakdavo iki pilnos laimės. Dar pastebėsiu, kad orai anuomet būdavo žymiai geresni.

• Nerekomenduoju vairuoti išgėrus, nes vasarą netekti teisių būtų labai skaudu, taip pat nerekomenduoju susilaužyti kojų. Jos irgi labiau reikalingos vasarą, nei žiemą. Dar nerekomenduoju nedalyvauti rinkimuose, nes tada plaukai pradeda augti iš ausų, o tai vasarą iškart matosi.

Ernestas Sadau:

• Be abejo, „Supynės“.

• Mike Dred „Macrocosm“.

• „Audioriver“ Lenkijoje ir „Sonar“ Ispanijoje.

• Tėtis su „Iž Jupiter 5“ vežė žvejoti.

• Eit su velniu obuoliaut!

„Deep Inc“:

• Jau trečius metus iš eilės su nekantrumu Laukiame „Slokenbeka“ festivalio Latvijoje, kur grojame su pasaulinėmis žvaigždėmis. Šis renginys vyksta sename dvare, yra kelios salės ir erdvės lauke. Manome, kad ir šiemet jis mums bus karščiausias.

• Mūsų vasaros topas (Beje, jis mūsų tope jau nuo metų pradžios, kai tik buvo išleistas): „Blackcoffee ft Bucie“ – „Turn Me On“.

• Artimiausias festivalis mūsų planuose – rudeninis „Amsterdam Dance Event“, o svajonėse – didžiausias house muzikos festivalis, kuris vyksta visą savaitgalį ir kuriame groja visi pasaulio geriausieji – „Southport Weekender“.

• Ha, pirmosios vasaros atostogos buvo Daugailių kaime, su visa krūva pusbrolių ir pusseserių. Žaidėme indėnus ir Robiną Hudą.

• Stengtis kuo mažiau būti namuose bei uždarose patalpose!

Miss America:

• „Be2Gether“, nes jame šeštadienį grosime gyvai. Repeticijose atrodo, kad bus plius trimpenki.

• Mano mašininis – „Phoenix“ – „Lisztomania“.

„Diskotekinį“ dar sunku apvardžiuoti vasaros hitu, bet faktas, kad „Burns“ remiksas „The Gossip“ kūriniui „Heavy Cross“ yra geriau už turkišką pirtį.

• Planuose – „Open’er“, kurio šiemetinis line-upas yra etaloninis, o geidžiamiausias ir groti, ir klausytis – „Coachella“.

• Nida. Tėvai. Konservai. Plavkės. Širšės. Nuobodu, nuobodu, nuobodu.

• Skųstis karščiu ir melsti lietaus. Tokiems žmonėms noriu „išjungti feisbuką“.

Mark Splinter:

• Laukiu „Supynių“ – gera, draugiška komanda, viskas jau suorganizuota.

• Su Nightjar turime naują „opening“ kūrinį – duetu grojame trimitu ir saksofonu. Nekantrauju sugroti jį gryname ore.

• Norėčiau kada nors grįžti į „Glastonbury“. Ten unikali vieta, netoliese ir pats gimiau. Bet mieliau laiką praleisčiau kuriam nors šauniam Lietuvos festivalyje. O gal ir Serbijoje.

• Devone, Anglijoje, namelyje. Lydavo. Tėtis mokė mane gaminti lėktuvus.

• Grybų.

Jovani:

• Nidoje rengiu antrąją „Jovani@club serija“, liepos 24 diena ten įvyks didelis house muzikos festivalis, kurį pristato ZIP FM.

• Visada groju Kay Jay „Uproar“!

• Rudenį jau esu suplanavęs kelionę į JAV – rugsėjį Čikagoje dalyvausiu house muzikos šventėje. O svajonėse visada liks Majamio „Winter Music Conference“.

• Visas vaikystės atostogas praleidau kaime – paprastai, kaimiškai, su draugais, gamtoje.

• Nereikėtų daug dirbti. Būtina rasti laiko sau, poilsiui, kelionėms, muzikai.