Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
„Top To Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė: „Išvaizdos puoselėjimas nėra mano prioritetų sąrašo viršuje“

„Top To Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė: „Išvaizdos puoselėjimas nėra mano prioritetų sąrašo viršuje“

Grožio bei mados sfera besidominčioms Vilniuje gyvenančios jaunosios verslininkės Gabrielės Gineikaitės pristatinėti nereikia. Tai moteriškąją imperiją, suknelių „Top To Bottom“ verslą vystanti mergina, kuri be sėkmingos veiklos taip pat išsiskiria nepriekaištinga išvaizda.

Vis dėlto išvaizdos puoselėjimo Gabrielė tikina nesureikšminanti ir neteikianti jam pirmenybės, nes jos prioritetų sąrašo viršuje yra kur kas rimtesni tikslai. Atsakingai gyvenimo keliu žengianti talentingoji dizainerė jaunosioms PANELĖS skaitytojoms nori perteikti žinią: kurkite, nebijokite ir visa širdimi mylėkite tai, ką darote. Būtent tai, anot Gabrielės, ir yra raktas į sėkmę, kurio daugelis ieško visai ne ten, kur turėtų. Įkvepinčios Gabrielės mintys – interviu su ja:

Gabriele, esi motyvuojantis pavyzdys jaunoms merginoms – įkūrei prekinį ženklą „Top To Bottom“, išmanai sėkmingo verslo subtilybes, pasižymi aprangos skoningumu, išpuoselėta išvaizda. Ar turi kokią nors sėkmės paslaptį, o galbūt tai jokia paslaptis, tik sunkus darbas bei užsispyrimas?

Nenoriu, jog mano žodžiai nuskambėtų banaliai, tačiau didžiausia paslaptis yra labai paprasta – tiesiog stengtis būti laimingai (šypsosi). Niekada nedarau to, ko nenoriu, pradedant nuo mitybos ar išvaizdos, baigiant – verslu. Daug darbo pareikalauja kiekvienas iš šių dalykų, tačiau jeigu nedžiugina kelias einant tikslo link – nedžiugins ir pats jų pasiekimas.

Tavo kuriamos suknelės, maudymosi kostiumėliai – moteriškumo, subtilumo, elegancijos deriniai. Kas tave pačią įkvepia kūrybai, iš kur semiesi idėjų vystydama drabužių prekinį ženklą?

Idėjų ieškau internete. Seku begales drabužių kompanijų, jų socialinių medijų profilius, domiuosi įvairių dizainerių kolekcijomis. Pamačius kelias skirtingų ivaizdžių detales jas sudedu į vieną, pridedu kažką savo ir tuomet konstruoju. Tiesa, viešumą išvysta gal tik penki procentai visų sukurtų drabužių… kiti dažniausiai jau nebepatinka vos tik juos pasiuvus (juokiasi).

Nėra abejonių, jog prekinio ženklo vystymo procesas nėra lengvas. Kas tave šiame procese labiausiai žavi, kokiais momentais jautiesi pati laimingiausia, realizavusi save?

Neslėpsiu, kad patenkintų klienčių nuotraukos bei pagyros suteikia euforijos pojūtį. Taip pat nesinori nuvilti tų žmonių, kurie tiki “Top to Bottom” sėkme – šeima, komanda, mylimasis. Būtų labai sunku visiems pranešti, kad dėl mano kaltės žlunga verslas. Tikiuosi to niekada neteks padaryti (šypsosi).

Nors [-[1]-] kūrinius renkasi įvairios amžiaus kategorijos moteriškosios lyties atstovės, didelė dalis pasipuošiančių jais yra jaunos merginos. Ar kurdama drabužius atsižvelgi į tai, kas yra tendencinga jaunų merginų gretose, kokie modeliai, tekstūros, formos, atspalviai galėtų jas patraukti?

Nesivaikau mados tendencijų bei to sezono populiariausių stiliaus detalių. Pati nemėgstu vaikščioti apsirengusi kaip dauguma, tad tokių drabužių nenoriu siūlyti ir savo mylimoms klientėms. Be to, čia tiktų pasakymas: „ Kaip greitai mados ateina – taip greitai ir išeina“.

Pakalbėkime apie tave, kuomet buvai paauglė. Papasakok, kokia buvai paauglystėje – entuaziastinga, vietoje nenustygstanti, maištaujanti paauglė ar rami, susikoncentravusi į konkrečius tikslus jauna mergina?

Paauglystės laikotarpiu norėjau kuo greičiau rasti patinkančią ir tinkamą veiklą ar darbą, tad iš tiesų esu išbandžiusi nemažai įvairių dalykų. Visuomet paniškai bijojau, kad aplinkiniai susikurs savo aplinką, o aš liksiu viena, pasimetusi ir nežinanti, ko noriu.

Tavo išvaizda – nepriekaištinga. Išpuoselėta oda, sveiki plaukai, liaunos kūno formos. Išduok savo grožio rutinos paslaptis – ar atidžiai rūpiniesi savo išvaizda, o galbūt ji yra genetikos dovana, todėl didelių pastangų į grožio puoselėjimą įdėti netenka?

Tikriausiai dar negimė moteris, kuriai visai nereiktų idėti pastangų norint būt gražiai… O ir pati grožio sąvoką kiekvieno yra suvokiama skirtingai. Aš niekada nepersistengiu ir neskiriu per daug laiko bei pastangų išvaizdai. Esu susidėliojusi gyvenimo prioritetus ir pirmame trejetuke grožio puoselėjimo nėra (šypsosi) Tiesa, beveik visose „Top To Bottom“ fotosesijose pozuoju pati, tad, pripažinsiu, tam tikrų mitybos bei sporto taisyklių laikausi.

Esi dar labai jauna, tačiau jau pasiekei be galo daug. Kokie yra tavo tolimesni tikslai – ir toliau tobulinsi gebėjimus dizaino sferoje bei vystysi prekinį ženklą, o galbūt turi kitų užmojų, kuriuos galėtum atskleisti?

Kol kas pasiekiau gal tik keletą procentų visų užsibrėžtų savo tikslų, tad mano svajonės tikrai labai didelės bei spalvingos, o visas dėmesys sutelktas į „Top to Bottom” verslo vystymą. Esu įsitikinusi, kad įgyvendinsiu visus savo planus, tam turiu puikią komandą bei labai stiprų vyrą šalia, kuris ir yra man didžiausia motyvacija (šypsosi).

Gal galėtum duoti patarimą jaunoms merginoms, kurios norėtų kažko pasiekti, bet joms trūksta užsibrėžtumo, motyvacijos, stimulo stengtis. Kaip nugalėti tingulį bei apatiją ir pasiekti trokštamų tikslų?

Patarsiu tai, ką man prieš porą metų pasakė mylimasis – „Susiraskite autoritetą į kurį norėtumėt lygiuotis, kuris jus įkvėptų, o galbūt ir padėtų tam tikrais klausimais. Taip pat, mylėkite tai, ką darote, tai yra be gali svarbu!“. Na, ir atsiminkite, kad nuo darbo nepabėgsite, jo bus daug ir sunkaus kol pasieksite savus tikslus. Sėkmės!

Mano išsaugoti straipsniai