Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
„Jo Malone London“ atidarymas: sėkmės istorija

„Jo Malone London“ atidarymas: sėkmės istorija, gimusi iš svajonės mažame kambarėlyje

Rugpjūčio 1-ąją žinomi žmonės rinkosi į vienintelį Baltijos šalyse „Jo Malone London“ butiką Vilniuje. Į kvapų kelionę Simoną Burbaitę, Deimantę Kazėnaitę, Karoliną Toleikytę, Joringį Šatą, Viktoriją Šaulytę, Patriciją Gadžijevą, Iriną Cybiną ir kitus susirinkusius svečius lydėjo aktorius Vytautas V. Rumšas Jaunesnysis, kvapų stilistės ir specialiai į atidarymą atvykusios pasaulinio prekės ženklo atstovės.

„Jo Malone London“ yra 61-oje pasaulio rinkoje. Jau 36 metus skaičiuojantis prekės ženklas yra žinomas ir populiarus visame pasaulyje, tačiau į Baltijos šalis šiemet jis žengė pirmą žingsnį.

„Prekės ženklo filosofija grindžiama britiško gyvenimo dvasia. Kūrybinė studija, įsikūrusi istoriniame name pačiame Londono centre, iki šių dienų įkvėpimo semiasi iš britų gyvenimo ir kultūros. Kiekvienas kvapas įgyja išskirtinę istoriją: kitaip nei kitų prekių ženklų kvepalai, „Jo Malone London“ aromatai gali būti sluoksniuojami, todėl kiekvienas turi galimybę susikurti asmeninį kvapą sau“, – atidarymo vakare pasakojo kvapų stilistė, „Jo Malone London“ pardavimų ir mokymų vadovė Katarzyna Kamińska.

Atidarymas – lyg kelionė patirtimis

Prabangaus butiko atidarymas renginio erdvę prekybos centre „Panorama“ pakeitė neatpažįstamai. Specialiai šiam vakarui aplink butiką esanti erdvė išpuošta „Jo Malone London“ spalvų – kreminės ir juodos – dekoracijomis. Išskirtinumu tapo milžiniška dovanų dėžė ir gėlių kompozicijos, prie kurių fotografams pozavo vakaro svečiai.

Šventėje apsilankė gausus būrys Lietuvos pramogų pasaulio ir grožio industrijos atstovų. Tarp jų – stilistė ir tinklaraštininkė Simona Burbaitė, verslininkė Patricija Gadžijeva, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, vizažo meistrė Deimantė Kazėnaitė, modelis Karolina Toleikytė ir kiti.

Mėgindami išskirtinius kvapus svečiai leidosi į patirčių kelionę, vienus nunešančią į tolimiausias pasaulio erdves, o kitus nukeliančią į šiltų namų prisiminimus. Jie ne tik galėjo susikurti asmeninį kvapų derinį ir išmėginti odos priežiūros priemonių liniją, bet ir išsaugoti savo potyrius kaligrafo ranka įamžintuose užrašuose.

Lietuviai dosnūs dovanų

Pirmasis butikas Baltijos šalyse duris atvėrė gegužę ir, kaip sako „Jo Malone London“ klientų aptarnavimo ir rinkodaros vadovė Anna Zurawska, Vilnius tam pasirinktas neatsitiktinai. „Jo Malone London“ jau yra tapęs dosnumo sinonimu ir yra siejamas su elegantiškiausia bei labiausiai apgalvota dovana.

„Dovanų menas – taip pat svarbi mūsų filosofijos dalis. Pastebėję augantį keliaujančių lietuvių susidomėjimą elegantiškais „Jo Malone London“ kvapais ir kūno priežiūros priemonių linija supratome, kad Lietuvos gyventojai yra dosnūs ir mėgsta pirkti dovanas draugams, šeimos nariams ir galų gale – sau“, – atkreipė dėmesį A. Zurawska.

Nepaprastos žinios ir vaizduotė

Kvapų stilistė K. Kamińska renginio metu susirinkusiems svečiams pasakojo apie derinius, sukurtus geriausių parfumerių, kurie pasaulyje gerbiami už nepaprastas žinias ir vaizduotę, kiekvienam kvapui suteikiant stiprų tapatumą.

„Kvapų derinimoTM“ filosofija unikali tuo, kad ji leidžia išgauti iki 400 kvapų kombinacijų. Taip suteikiama galimybė kiekvienam leistis į patirčių kelionę ieškant savojo kvapo“, – apie „Jo Malone London“ būdą derinti kvapus pasakojo K. Kamińska.

Mažos mergaitės svajonė, gimusi kambarėlyje

„Jo Malone London“ prekės ženklas gimė iš didelės svajonės, kurią turėjo maža mergaitė, savo kambaryje kūrusi kvapus iš kieme augančių gėlių ir kvapnaus muilo. Kvapus ji komponuodavo vedama jausmų ir kūrybingumo, nesilaikydama griežtų taisyklių.

Nors „Jo Malone London“ idėja užsimezgė nedideliame kambarėlyje, dabar išskirtinius prekės ženklo kvapus galima užuosti butikuose visame pasaulyje – nuo Paryžiaus iki Niujorko, nuo Londono iki Filipinų. Sakoma, kad Jungtinėje Karalystėje kone kiekvieni namai turi bent vieną kvapnią „Jo Malone London“ prekę, nes tai – išskirtinai britų tradicija paremtas prekės ženklas.

Mano išsaugoti straipsniai