Greičiausiai gimusieji iki 1990-ųjų nepasakys, kuo ypatinga daugiau nei 500 mln. vartotojų turinti „TikTok“ programėlė, tačiau paklauskite to Z kartos atstovų. Jie jums patvirtins, kad tai nauja, bet sparčiai auganti subkultūra, kurios esmė – trumpi vaizdo įrašai su muzika ir įvairiais filtrais. Kartais jie juokingi, kartais keliantys nuostabą, bet neabejotinai įtraukiantys. Tad ko reikia, kad taptum populiarus šiame socialiniame tinkle?
Profilis – lengvai pasiekiamas ir patrauklus
Jei norite išpopuliarėti „TikTok“, vienas iš pagrindinių dalykų – jūsų profilis turi būti patrauklus, o vartotojo vardas, profilio nuotrauka ir asmeninė informacija privalo padėti kitiems žmonėms jus įsiminti.
Todėl jei dar neturite „TikTok“ paskyros ir ketinate ją susikurti, pagalvokite apie trumpą, unikalų ir patrauklų vartotojo vardą. Taip pat, jei kituose socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Instagram“ ar „Youtube“, turite nemažą gerbėjų būrį, tuomet ir „TikTok“ naudokite tokį patį vardą. Taip jūsų sekėjai lengviau jus ras ir šiame tinkle.
Dar vienas patarimas – pildydami savo biografiją gerai apgalvokite, ką norite pasakyti ir šią erdvę išnaudokite pristatyti save, jūsų kuriamą turinį ar tikslus. Pavyzdžiui, jei ketinate kurti komiškus vaizdo filmukus, papasakokite kokios patirties turite šioje srityje ir kokiuose pasirodymuose dalyvavote. Galbūt žmonės jus jau yra kur nors matę. Nepamirškite, kad jūsų profilis yra pirmas dalykas, kuris padės kitiems apsispręsti ar jie nori jus stebėti, ar ne.
Dalyvaukite iššūkiuose ir konkursuose
Programėlė sukurta taip, kad skatintų vartotojų bendravimą tarpusavyje, pavyzdžiui kuriami duetai, savotiški atsakomieji vaizdo įrašai vienas kitam, skelbiami konkursai ar įvairūs iššūkiai. Šiame socialiniame tinkle taip pat populiarūs grupiniai juokeliai ar bendri memai.
Įvairių iššūkių „TikTok“ programėlėje kasdien paskelbiama šimtais ir dažniausiai jie yra susiję su dainavimu arba šokiais. Tokie vaizdo įrašai susilaukia didelio vartotojų dėmesio, todėl nenuostabu, kad ir garsiausi pasaulio prekių ženklai kviečia dalyvauti savo paskelbtuose iššūkiuose. Pavyzdžiui, Azijoje prasidėjęs kompanijos „Samsung“ „Galaxy A71“ šokio iššūkis neaplenkė ir Lietuvos. Vienos žinomiausių mūsų šalyje „TikTok“ „influencerių“ Digital IceTea ir Kornelija Miškeliūnaitė kviečia ir lietuvaičius parodyti savo šokio sugebėjimus.
Taigi, šiuos populiarėjančius „TikTok“ iššūkius galima išnaudoti tam, kad jūsų paskyrą pamatytų daugybė „TikTok“ vartotojų. Be to, virusinis iššūkis gali motyvuoti toliau tyrinėti tam tikrą muzikos žanrą ar temą ir taip sukurti lengvai atpažįstamą stilių, padėsiantį kitiems vartotojams jus atpažinti.
Būkite hiperaktyvus ir unikalus
Jei norite tikrai išpopuliarėti šiame tinkle ir tarsi virusas užkrėsti visą jo bendruomenę, tuomet jūsų turinys turi būti ryškesnis nei kitų, vaizdo filmukus skelbkite dažniau ir, svarbiausia, būkite garsesnis ne kiti vartotojai. Kasdien daugiau nei 1 mlrd. vaizdo įrašų yra peržiūrima „TikTok“ platformoje, todėl privalote išsiskirti ir patraukti kitų dėmesį.
Taip pat negailėkite savo laiko turinio kūrimui. Nuolatinis vaizdo įrašų kėlimas padidins galimybę, kad būtent jūs būsite pastebėtas kitų vartotojų.
Ir galiausiai būkite kūrybiškas bei turėkite savo unikalų stilių. Populiarumą šiame socialiniame tinkle galima pelnyti su vos vienu vaizdo įrašu. Kuo jis labiau išsiskiria, tuo šlovė didesnė. Ne paslaptis, kad „TikTok“ dažnai galima pamatyti tokį turinį, kurio vartotojai kitur greičiausiai neskelbtų. Todėl nenuostabu, kad 41 proc. šios programėlės vartotojų yra iki 24 metų.
Daugiau stiliaus, grožio patarimų, psichologinių įžvalgų ir įdomiausių interviu rasi žiemos sezono žurnale „Panelė“.
Ypatingą „Panelės“ žurnalo prenumeratos pasiūlymą rasi paspaudusi ant nuorodos:
https://prenumerata.gmzurnalai.lt/index.php?mod=pasiulymai&ik=pa&preke=36