Regis, modelis Bella Hadid pamažu atranda verslo horizontus. Modelis pasauliui atskleidė, kad yra viena iš gėrimų, kurių sudėtyje yra žolelių, prekinio ženklo „Kin Euphorics“ įkūrėjų.
„Kin Euphorics“ gėrimai ypatingi tuo, kad juose esantys ingredientai padeda mažinti stresą bei slopina įtampą. 24-erių podiumo gražuolė sakė gėrimą išbandžiusi dar prieš porą metų ir greitai įsitikinusi jo efektyvumu. Šiandien ji tampa šio prekinio ženklo bendrasavininkė bei atstovauja savo prekinį ženklą reklaminėje kampanijoje.
Reklaminės kampanijos metu Bella pozuoja vienais marškinėliais sėdėdama ant arklio. Taip sukuriama romantiška ir svajokliška atmosfera. Bellai parinktas natūralus, vos vos bruožus paryškinantis makiažas bei palaidi, pabanguoti plaukai, taip dar labiau sustiprinantys natūralumo įspūdį nuotraukose.
Regis, Bella nusprendė sekti savo kolegės ir geros draugės Kendall Jenner pėdomis, kuri neseniai apsinuoginusi pasirodė prekinio ženklo „Jacquemus“ reklamoje. Kitame kadre Bella pozuoja iki pusės nuoga, o rankoje laiko išgirtąjį gėrimą. Bella nuotraukoje spinduliuoja moteriškumą ir patrauklumą. Ar šis reklaminės kampanijos vizualas sulauks tiek daug dėmesio, kaip anksčiau minėtas Kendall Jenner pasirodymas „Jacquemus“ reklamoje? Belieka laukti fotosesijos atgarsių!