Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
Kaunietė Karolina Barasnevičiūtė vos 14-kos viena išvyko gyventi į Angliją

Kaunietė Karolina Barasnevičiūtė vos 14-kos viena išvyko gyventi į Angliją, o 25-erių įkūrė lyderiaujantį prekės ženklą Lietuvoje

Kaunietės Karolinos Barasnevičiūtės gyvenimo istoriją galima vadinti neeiline: vos 14-kos atkakli mergina įkalbėjo tėvus ir išsikėlė gyventi bei mokytis į Angliją, o po aukštojo mokslo studijų sugrįžusi į gimtinę per trejus metus sukūrė lyderiaujantį elektroninį verslą grožio ir sveikatos srityje. Šiandien žavi 28-erių „Newcrush” vadovė su šypsena prisimena kadaise sau mestus iššūkius ir patikina, jog nieko nekeistų.

Iššūkis sau – baigti mokyklą ne Lietuvoje

„Idėja išvykti mokytis svetur kilo pasiklausius tėvų draugų vaikų istorijų, kurie jau ten mokinosi. Būtent šie pasakojimai manyje sužadino iššūkio troškimą ir smalsumą. Tuo metu pasitikėjau tik savo vidiniu balsu, kuris ragino šiek tiek pasipriešinti įprastai gyvenimo tėkmei”, – šypsosi mergina.

„Palikus jaukius tėvų namus pirmus tris mėnesius buvo visko. Dažnai aplankydavo ašaros, sunkumo jausmas, tačiau niekada nenorėjau visko mesti. Buvau labai jauna, tad normalu, kad adaptacija nebuvo pati lengviausia ir dėl kalbos barjero, ir dėl artimųjų trūkumo“, – prisimena Karolina.

Ne daugelis tėvų patikėtų vos keturiolikos sulaukusios dukros noru išvykti gyventi ir mokytis į kitą šalį. Tačiau Karolinos Barasnevičiūtės šeimos tokios mintys neišgąsdino. Kosmopolitiškų pažiūrų tėvai pasitikėjo dukra, o šiandien jie vienas kitą kviečia ne tik vakarienės namuose, bet ir konsultuoja verslo klausimais.

„Anglijoje baigiau verslo vadybos bakalaurą „KINGS“ koledže, o strateginio marketingo magistro laipsnį įgijau „IMPERIAL LONDON“. Džiugu, jog sukauptomis žiniomis galiu pasidalinti ne tik su savo atsidavusia komanda, bet ir su tėvais, kurie taip pat sukasi verslo srityje. Esame labai stipri vienas kito palaikymo komanda“, – džiaugiasi K. Barasnevičiūtė.

Karolina Barasnevičiūtė (kairėje)
Karolina Barasnevičiūtė (kairėje)
Organizatorių archyvas

Verslumo pojūtis atsispindėjo vaikystės žaidimuose

Nuo mažens verslioje šeimoje augusi mergina tikina nesvajojusi apie nuosavą verslą, nors verslumo pojūtis atsispindėjo jau ir vaikiškuose žaidimuose.

„Tėvai juokiasi prisiminę, kaip būdama mažytė imdavau iš namų guminukus ir bandydavau juos pardavinėti šalia bažnyčios. Arba iš močiutės sodo tempdavau gėles sodininkams ir tikindavau, jog jiems reikia būtent šių gėlių“, – juokiasi į vaikystės prisiminimus nusikeldama pašnekovė.

„Mėgavausi tokia patirtimi, pamenu, jog man be galo buvo smagu bendrauti su žmonėmis, jų klausytis ir jau tuo metu juos pradžiuginti savo vaikiškai įdomiu pasiūlymu. Per daugelį metų mano požiūris į žmones nepasikeitė. Ir dabar vykdant „New crush“ veiklą, noriu įsiklausyti į klientus, viršyti jų lūkesčius, nustebinti.

Mūsų produkcijai taikoma itin griežta atranka, kurioje dalyvauja gydytojai dermatologai, kosmetologai, kurie vertina produktų ingredientus, prekės ženklo istoriją ir vertybes. Prekiaujame tik tuo, kuo tikime patys. Drąsiai galiu teigti, jog mūsų komanda yra stipriausi mūsų prekės ženklo ambasadoriai.”

Karolina Barasnevičiūtė (kairėje)
Karolina Barasnevičiūtė (kairėje)
Organizatorių archyvas

Eksperimentas išaugęs į lyderiaujantį verslą

Sugrįžusi į Lietuvą K. Barasnevičiūtė su džiaugsmu priėmė pasiūlymą prisidėti prie veiklos tėčio valdomoje įmonėje. Tačiau to veržlaus charakterio merginai nepakako, tad po oficialių darbo valandų Karolina ėmėsi eksperimentuoti su vos gyvuojančia elektronine parduotuve, kuri tuo metu priklausė jos mamai.

„Prisieksperimentavau tiek, jog vieną dieną stabtelėjau ir suvokiau, jog iš šios veiklos jau galiu uždirbti sau algą. Tuomet supratau, kad privalau būti drąsi ir pabandyti įgyvendinti savo viziją. Taip prieš trejus metus padedant vienam kolegai prasidėjo nežinomybės kupina kelionė, kurios metu atsirado elektroninė parduotuvė.

Pastarieji treji metai prabėgo kosminiu greičiu. Buvo daug ašarų, juoko, bemiegių naktų bei netikėčiausių iššūkių, pati patyriau net panikos atakas dėl pernelyg didelio spaudimo sau iš savęs.

Bet visa tai atvedė į kelią, kuriuo žygiuoju šiandien. Mūsų nuostabus kolektyvas išaugo net dešimt kartų! Vis dar negaliu tuo patikėti, bet pavasarį Kaune įsirengėme svajonių ofisą, rugsėjį pristatėme savo įmonės pirmąjį tarptautinį prekės ženklą skubančiai moteriai „GLOFIX“, o spalį Kaune duris atvers pirmoji „New crush“ fizinė parduotuvė“, – įvykius entuziastingai vardija moteris.

„Svajokite drąsiai, nes svajonėms lemta išsipildyti. Ir niekada nenurašykite savo intuicijos!“, – linki sėkmingą verslo konceptą sukūrusi K. Barasnevičiūtė.

Mano išsaugoti straipsniai