Jei ką nors Kim Kardashian žino, tai kaip pradėti naują verslą. Taigi nenuostabu, kodėl ji turi daugybę verslo iniciatyvų – nuo populiarios figūrinių drabužių linijos SKIMS iki buvusio kelių milijonų dolerių vertės grožio prekės ženklo KKW Beauty.
Dabar atrodo, kad 41 metų verslininkė (ir besimokanti teisininkė) nori įsitraukti į odos priežiūros pramonę. Šių metų pradžioje uždariusi du savo grožio verslus – KKW Beauty ir KKW Fragrance, Kim pagaliau nusprendė grįžti į grožio sferą, tačiau šį kartą pristatė odos priežiūros prekės ženklą, kurį Kim taikliai pavadino SKKN.
Paskelbusi naujienas savo „Instagram“ kanale, Kim pasidalijo, kad asortimente bus devyni produktai, kuriuos ji prisidėjo kuriant nuo „pradžios iki pabaigos“. „Džiaugiuosi galėdama jums pagaliau pristatyti SKKN BY KIM – atjauninantį devynių produktų odos priežiūros ritualą, kurį sukūriau nuo pradžios iki pabaigos“, – rašoma jos profilyje.
„Bėgant metams man buvo suteikta garbė sužinoti apie odą ir odos priežiūrą iš geriausių pasaulio dermatologų ir kosmetologų, o kiekvienas mano naujos linijos buteliukas užpildytas žiniomis, kurias sukaupiau šiame kelyje. Linija gali pasigirti ekologiškomis pakuotėmis ir „švariais, moksliškai pagrįstais ingredientais, skirtais maitinti visus odos tipus, tonus ir tekstūras visais brandos etapais“, – rašė Kim.