Vieną iš birželio vakarų kviestiniai svečiai rinkosi į prabangaus prekės ženklo ORIBE produktų pristatymą.
Renginio metu organizatoriai kvietė rasti laiko sau ir iš naujo atrasti grožį. Išskirtinės ORIBE SIGNATURE sesijos metu, Niujorko mados savaitės dalyvis Adam Livermore dalijosi grožio paslaptimis ir įžvalgomis apie ,,Transformative Blowout“.
„Tai mano palankumą jau seniai laimėjęs prekės ženklas. Visą ORIBE produkcija yra kruopščiai patikrinta dermatologų. Ji yra tinkama ir saugi naudoti dažytiems plaukams ir po keratino procedūrų. Be visa ko, produkcija yra draugiška aplinkai ir jūsų kūnui – jos sudėtyje nėra parabenų ir sulfatų, ji tinka veganams, yra be glitimo, nebandyta su gyvūnais“ – savo įžvalgomis apie ORIBE prekės ženklą dalijosi pasaulyje pripažintas plaukų specialistas A. Livermore.
Šiandien ORIBE yra tarptautinis sėkmingai parduodamas ir daugybę apdovanojimų už produktų kokybę pelnęs plaukų priežiūros prekės ženklas. Visi ORIBE produktai yra sukurti iš saugių, aukštos kokybės, naujoviškų sudedamųjų dalių – jie sukurti su firminiu ORIBE kompleksu. Prekės ženklas apjungia meistriškumą, našumą ir dešimtmečius geriausių šukuosenų meistrų bei salonų atstovų kauptą šukuosenų formavimo patirtį tam, kad pasiūlytų savo klientams inovatyviausius ir efektyviausius plaukų priežiūros sprendimus.
Renginyje buvo pristatytas ORIBE prekės ženklo išskirtinumas. „Renewal Remedies Treatment Experience“ – revoliucinė sistema, pritaikyta individualiems plaukų poreikiams. Tai – plaukų problemų sprendimo būdas, įskaitant glotnumą, stiprumą ir spalvų išlaikymą. Kiekvienas pagal užsakymą sumaišytas produktas intensyviai drėkina visų tipų plaukus. „Renewal Remedies“ sustiprina vidinę plauko struktūrą ir atkuria pažeistą išorinį sluoksnį, sukurdamas skydą, kuris sulaiko drėgmę ir išlygina plauko odelę. Visapusiška plaukų sveikata pastebimai atkuriama po vienos procedūros.
A. Livermore papildė, jog visos ORIBE pakuotės yra gaminamos pagal užsakymą, jose susilieja senojo pasaulio paveldas ir šiuolaikinė elegancija. Be visa ko, dauguma gamintojų kvapą renkasi iš turimos kvepalų kolekcijos, tačiau ORIBE plaukų priežiūros priemonių linija buvo pirmoji, kuri savo plaukų gaminiuose naudojo subtilų kvapą. Prekės ženklo atstovai bendradarbiavo su legendiniais XIX a. kvepalų namais, kad sukurtų firminį kvapą – Côte d’Azur. Viename produkto buteliuke slypi daug meilės ir darbo dėl jūsų plaukų geriausios būklės. Renginyje buvo pristatyti ir 3 ORIBE gyvenimo būdo kolekcijos kvepalai nukeliantys į svajonių vietas, kuriose galima patirti nepaprastų pojūčių.
Projekto pristatyme dalyvavo žinoma nuomonės formuotoja Gabrielė Gzimailaitė bei Almantė Pociūtė, kosmetologė Simona Senkauskaitė, taip pat vizažistės Justė Štakaitė ir Alina Silivanova bei neseniai savo vestuves atšventusi Greta Vireliūnatė.
Prekės ženklo produktus galima įsigyti internetinėje svetainėje salonshop.lt