Monake gyvenančios rusų manekenės, verslininkės ir influencerės Victoria Bonya vardas pasaulyje pradėtas minėti po to, kai prasidėjus karui Ukrainoje, įpykusios Rusijos moterys karpė savo brangias rankines, protestuodamos prieš draudimus įsigyti „Chanel“ prekes.
Rusijos moterys filmavo, kaip didžiulėmis žirklėmis karpė savo brangias „Chanel“ rankines, protestuodamos prieš tai, kad jų mėgstamas prekės ženklas joms neleidžia įsigyti naujų pirkinių. Rusijos manekenės ir nuomonės formuotojos apkaltino „Chanel“ prekinį ženklą „rusofobija“, kai „Chanel“ pasitraukė iš šalies. „Chanel“ taip pat paprašė rusų, vykstančių apsipirkti prabangių prekių į užsienį, pasirašyti pasižadėjimą, kad jie nedemonstruos šio prekinio ženklo drabužių ar aksesuarų Rusijoje.
Victoria Bonya, turinti 9 milijonus sekėjų savo „TikTok“ kanale, balandžio mėnesį patalpino įrašą, kuriame karpo elegantišką rankinę ir pasakojo: „Jei „Chanel House“ negerbia savo klientų, kodėl mes turime gerbti „Chanel“? Iki, „Chanel“ .’ Vėliau Victoria priduria, kad niekada nemanė, kad šis prekės ženklas galėtų taip nepagarbiai elgtis savo lojalių klientų atžvilgiu.
Ir vis dėlto… Regis, kad praėjus vos keliems mėnesiams po kilusio skandalo, Victoria išdavė savo įsitikinimus ir vėl tapo ištikima „Chanel“ mados namų gerbėja. Moteris neseniai savo socialinės medijos paskyroje pasidalijo nuotrauka, kurioje ji pozuoja prabangiame automobilyje išvykos į Dubajų metu.
Šalia Victoria matyti ir minėtasis ištagingas aksesuaras – juodos spalvos „Chanel“ rankinė – kone identiška tai, kurią dar balandžio mėnesį viešai karpė moteris. Po moters nuotrauka kaipmat pasipylė komentarų lavina – daugelis komentatorių ne gyrė Victoria, o nešykštėjo jai kritikos. „Tai taip apgailėtina. Šlykštu“, – rašė vienas iš komentatorių. „Ji tikriausiai iš karto po to skandalą sukėlusio vaizdo įrašo ir nusipirko tą naują rankinę“, – spėjo kitas.
Daugelis komentatorių Victoria apkaltino veidmainyste ir negebėjimu laikytis savų įsitikinimų.