NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Po pasaulį sudrebinusio „Balenciaga“ skandalo Kim Kardashian atsiriboja nuo mados namų

Po pasaulį sudrebinusio „Balenciaga“ skandalo Kim Kardashian atsiriboja nuo mados namų, tačiau daugelis tame įžvelgia klastą

„Balenciaga“ atstovė, socialinių medijų žvaigždė Kim Kardashian, regis, bent trumpam siekia atsiriboti nuo šių ispanų mados namų po kilusio skandalo.

Primename, kad daugelis pasipiktino „Balenciaga“ 2023-ųjų pavasario-vasaros kolekcijai skirta reklamine kampanijoje, kurioje vaizduojami vaikai, pozuojantys greta sekso žaislų, kokteilinių, šampano taurių, tinklinių kojinių bei kitų suaugusiems skirtų daiktų.

„Balenciaga“ reklaminė kampanija
„Balenciaga“ reklaminė kampanija
Twitter nuotr.

Pristatydami šią reklaminę kampaniją, „Balenciaga“ mados namų atstovai teigė, kad naujoji šventinių dovanų kampanija orginaliai perteikia „Žaislų istorijas“. Ir vis dėlto ši reklaminė kampanija daugeliui nepasirodė originali – priešingai, veikiau atgrasi ir pažeidžianti vaikų teises. Daugelis piktinosi žvelgdami į reklaminės kampanijos nuotraukas, kuriose maži vaikai pozuoja rankose laikydami pliušinius krepšius-meškiukus, kurie apvilkti apranga, panašia į sadomazochistinius ir vergų vaidmenų drabužius.

Po kilusio skandalo nuo prekės ženklo nusisuko garsiausios pasaulio žvaigždės. Modelis Bella Hadid pašalino savo „Instagram“ įrašą, kuriame buvo reklamuojamas šis prekės ženklas. Socialinių medijų žvaigždė Kim Kardashian, atstovavusi „Balenciaga“ prekės ženklą, po paskelbtos reklaminės kampanijos pareiškė, kad kol kas sieks atsiriboti nuo šio prekės ženklo.

Regis, Kim savo pažadus tęsi. Praėjusią savaitę, ketvirtadienį, realybės šou žvaigždė atvyko į Majamį, Art Basel renginį, kartu su seserimi Khloé Kardashian. 42 metų Kim Kardashian savo platinos blondines pakeitė į tamsesnę medaus spalvą. Be to, ji atsisakė savo įprastų „Balenciaga“ drabužių ir vilkėjo mažą „Vex“ latekso juostelę, motociklininkų įkvėptas kelnes ir aptemptus batus iki šlaunų. 

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Tiesa, Kim už šį įvaizdį socialinėje medijoje sulaukė ne tik palaikymo – daugelis teigė, kad neužmiršo to, kad Kim vis dar bendradarbiauja su „Balenciaga“ mados namais, o toks jos įvaizdis tėra apsimestinis noras įtikti visuomenei.

Daugelis po Kim pasidalintomis nuotraukomis komentavo, kad jie niekuomet neužmirš to, kaip glaudžiai su „Balenciaga“ mados namais yra susijusi Kim. Taip pat netrūko komentarų, kuriuose buvo raginama boikotuoti ne tik „Balenciaga“, bet ir Kim prekinių ženklų produkciją.

Mano išsaugoti straipsniai