Sekmadienį ryškiausios Holivudo žvaigždės susirinko į 96-uosius kasmetinius „Oskarų“ apdovanojimus – didžiausią sezono apdovanojimų renginį. Kaip ir visuomet, ne tik statulėlių laimėtojai sulaukia dėmesio, bet ir renginio dalyvių įvaizdžiai, šukuosenos, makiažas. Raudonasis kilimas tapo tikru mados spektakliu: nuo santūresnių, rafinuotesnių įvaizdžių iki visiško spindesio ir nuogo kūno.
Šiais metais žvaigždės atrodė įvairiai: kai kurios jų rinkosi įmantrius, personažų įkvėptus įvaizdžius, kitos – apgalvotus ir įprasmintus, o trečios pasirinko visišką spindesį.
Ant raudonojo kilimo dominavo klasika, santūrus vakarinės aprangos spindesys, papildytas šiuolaikiškomis ir moderniomis detalėmis. Pavyzdžiui, Carey Mulligan „Balenciaga“ ir Emmos Stone „Louis Vuitton“ suknelių elegancija stebino ne vieną.
Tarp begalės stulbinančių įvaizdžių išsiskyrė ir juoda-balta tendencija. Jennifer Lawrence vilkėjo juodą „Dior“ suknelę baltais taškeliais, Billie Eilish buvo pasipuošusi „Chanel“ kostiumėliu, o Greta Lee – „Loewe“ suknele.
Aktorė Sydney Sweeney atkūrė Angelinos Jolie 2004 m. „Oskarų“ įvaizdį – dėvėjo tą pačią šampano spalvos suknelę, kurią A. Jolie vilkėjo prieš 20 metų, ir vėrinį, kuris specialiai pagal užsakymą buvo sukurtas S. Sweeney.
Permatomos suknelės ar jų dalys taip pat diktavo tendenciją 2024 m. „Oskarų“ apdovanojimuose. Garsenybės nesikuklino apsivilkti atviresnius rūbus, pasiūtus iš permatomos medžiagos, kurie pabrėžė kūnų siluetus ir dar labiau traukė akį.
„Oskarai“ spindėjo ne tik nuo auksinių statulėlių, bet ir auksine bei sidabrine spalvomis šviečiančių garsenybių įvaizdžių. Ant raudonojo kilimo įžymybės pasirodė pasipuošusios ir įvairiais metaliniais drabužiais, ir įvaizdžių detalėmis.
Geriausiai apsirengę vakaro vyrai? Pagrindinės žvaigždės, tokios kaip Colmanas Domingo, Cillianas Murphy ir Sterligas K. Brownas, rado būdų, kaip atnaujinti klasikinį smokingą – blizgūs bateliai, elegantiškas kaklaraištis ar varlytė suteikė įvaizdžiams modernumo.
https://www.instagram.com/p/C4YMea-u-ai/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading”