Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
nišiniai kvepalai
Aistis Mickevičius

Kvapų pasaulį pamilęs aktorius Aistis Mickevičius: „Parfumerija yra brangus malonumas, į kurį turi daug investuoti“

Žinomas Lietuvos aktorius ir ilgus metus radijo stoties M-1 balsu buvęs Aistis Mickevičius sako, kad atrasta meilė kvapams jam padėjo pabėgti nuo monotoniškos rutinos. Įkūręs prekinį ženklą „FUMparFUM”, vyras jau trylika metų vysto nišinių kvepalų verslą, tačiau neslepia vis tiek labiau esantis menininkas, kuriam įdomiau pats procesas, nei finansinė sėkmė.

Jau trylika metų

Šį šeštadienį į „Lietuvos ryto” televiziją penktam sezonui grįžta laida „Gyvenimas versle”, kurioje uždangas į nematomą savo industrijų pasaulį praskleidžia jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai, už kurių sėkmingų verslo istorijų yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai.

Šios savaitės laidos herojus – aktorius, prodiuseris ir vienas žymiausių šalies parfumeriu Aistis Mickevičius, kuris po studijų susidūręs su karčia aktoriaus kasdienybe, ragavo kurjerio bei optikos pardavėjo duonos, o tuomet nusprendė keisti gyvenimą iš pagrindų ir prieš trylika metų pristatė pirmąją kvepalų liniją „FUMparFUM”.

„Negaliu sakyt, kad man nesiklostė aktoriaus profesija, tiesiog radau tai, kas patinka labiau. Dešimt metų dirbau radijo stotyje, o tai nepaprastai rutininis darbas, iš kurio norisi pabėgti. Todėl ieškojau, kas mane išblaškytų. Išbandžiau daug visokių dalykų ir viena iš sudominusių veiklų buvo kursai apie kvapus bei jų formules. Nuėjau, užsikabinau ir taip pradėjau gilinti savo žinias”, – laidoje pasakos žinomas vyras.

Meilė iš pirmo žvilgsnio

Aistis neslepia, susidūrus su kvapų pasauliu, jį aplankė meilė iš pirmo žvilgsnio. Visgi, atidaręs studiją ir pradėjęs nišinių kvepalų verslą, verslininko etiketės taip drąsiai nesiklijuoja. Vyras sako iš prigimties esantis menininkas, kurį labiau domina pats kvepalų kūrimo procesas, nei finansiniai pasiekimai, uždirbami iš šios veiklos.

„Aš rezervuotai žiūriu į žodį „verslas”, nes mano nuomone, tikras verslininkas turi pagrindinį tikslą – sukūrus verslą jį auginti ir pasiekti finansinių rodiklių. O kadangi prigimtimi esu menininkas, man kartais rūpi ne tiek galutinis rezultatas, kiek pats procesas. Tačiau jis yra lėtas, parfumerija neatsitinka rytoj ar poryt, turi investuoti daug savo žinių, finansinių ir nefinansinių resursų, o grąža pradeda grįžti tik po penkerių metų. Mano verslas mažas, tačiau jis būtinas, kad studija gyvuotų. Parfumerija brangus malonumas, bet kai tas malonumas pats save išlaiko, atsiveria kitos perspektyvos”, – teigs Aistis.

Nors žinomas vyras daug savęs atiduoda žinių apie kvapus tobulinimui, aktorystė iš jo gyvenimo nedingo. Jau ne vienerius metus jis kartu su kolege Ineta Stasiulyte vysto Oresto ir Džildos Vaigauskų kūrybinį projektą, o kitąmet pristatys ir kino filmą, kuris buvo nufilmuotas Italijoje.

„Su aktoryste romanas nebaigtas, nes su Ineta turime projektą – Orestą ir Džildą Vaigauskus. Jie gyvuoja jau septintus metus, tai aktorystės tiek ir liko mano gyvenime, bet iš kitos pusės, atsivėrė kiti įdomūs klodai, mat kai turi rūpintis projektu, išmoksti ir kitokio amato: prodiusavimo, režisavimo, filmų kūrimo. Mums pasisekė, kad sugalvojus idėją, nesunkiai radome rėmėjų, tad filmą kino ekranuose išvysime jau kitų metų vasario 14 dieną. Tai nepaprastai gera data parodyti filmą apie meilę ir tarpusavio santykius, kurie gali žlugti arba gali ir pasisukti į labai gerą pusę”, – apie artėjančias naujienas intriguoja aktorius.

Atima galvos skausmą

Kita laidos istorija pakvies susipažinta su „Karolinos Interjeras” įkūrėja Karolina Demanavičienė, kuriai pelnyti klientų pasitikėjimą padėjo gebėjimas dažnu galvos skausmu tampantį namų įrengimo procesą paversti maloniu bei lengvu. Moteris juokauja, kad galbūt gimė tapti šios profesijos atstove, nes visuomet žavėjosi tvarka, estetika ir grožiu, tačiau pats pirmasis įgyvendintas projektas išmokė, kad vien tik išmanyti, kaip stilingai suderinti skirtingus baldus, neužtenka.

„Mano pirmasis projektas buvo didžiulis namas su nestandartinio dydžio paveikslais, kuriuos turėjau įkomponuoti į interjerą. Stumdėm net pertvaras, kad jie tilptų, buvo tiek daug smulkmenų, nes klientas pasirinko nekompetentingus įrengėjus ir darbas nevyko sklandžiai. Aišku, eigoje įrengėjai pasikeitė, projektą pabaigėm sėkmingai. Tačiau tai virto reikšminga pamoka, išmokiusia mane tiesos, kad profesionali komanda yra labai svarbu”, – laidoje pasakos moteris.

Karolina atvira, interjerų dizainerių pasiūla didelė bei konkurencinga, todėl didžiausias iššūkis – kažkuo išsiskirti, pasiūlyti kažką geriau, išmokti suvaldyti didelius procesus. Visgi, dažnu atveju prieš ateidami, klientai pasidomi dizainerio darbai. O pati moteris tvirtina geriausiai galinti sukurti interjero dizainą tokį, koks jis jai yra artimas.

„Mano darbų stilius yra moderni klasika. Aš mėgstu šviesias, kvėpuojančias erdves, tačiau kiekvienas projektas labai skirtingas, nes kiekvienas klientas nukreipia pagal savo poreikius, savo norus ir man svarbiau ne kiek laikytis tikslių stiliaus rėmų, o sukurti tam klientui jo svajonių namus”, – teigs interjero dizainerė.

Plastinės chirurgijos pasaulis

Trečioji laidos istorija atvers duris į plastinės chirurgijos pasaulį. Karolina Venslauskaitė – gerai žinoma naujosios kartos plastikos chirurgė, kuriai puikiai sekasi atrasti balansą tarp klientų norų ir sveiko grožio suvokimo. Moteris pasakoja, kad plastinės chirurgijos tendencijos keičiasi ir šiandien populiarėja procedūros, kurios sugrąžina jaunystėje turėtus bruožus, jų neišdarkant bei nepakeičiant.

„Mes grįžtam į natūralumą ir pagrindinės tendencijos plastinėje chirurgijoje yra atstatyti sportišką, atletišką, sveiką kūną, neiškraipant etninių bruožų. Net tarkim atliekant veidų patempimus ar pakėlimus, gydytojai stebi jaunystės nuotraukas ir stengiasi sugrąžinti tai, kas buvo, o ne pakeisti”, – laidoje tvirtins plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytoja.

Išsirinkti tinkamą specialistą, kuriam drąsiai patikėtų savo išorinį grožį – klientams be galo sunku, ypač kai specialistų pasirinkimas toks platus. Tačiau Karolina pastebi, kad pas ją ateina vis daugiau pacientų. Jie jau būna įvairių procedūrų pasidarę pas skirtingus meistrus, su skirtingomis priemonėmis, bet norimo rezultato, kuris tenkintų, taip ir nepasiekę.

„Blogiausias dalykas ir pagrindinė klaida, kad žmonės blaškosi tarp daugybės specialistų bei daugybės procedūrų, įtakoti interneto, nuomonės formuotojų, reklamų. Man labai gaila, kad jaunos merginos atvyksta pas mane prisidariusios daug procedūrų su skirtingai produktais. Idealiausias variantas yra turėti vieną specialistą, kuris nuo pat pradžių iki galo vestų tinkama linkme. Pavyzdžiui, aš drąsiai pasakau, kad neatliksime procedūrų, jeigu jų tikrai nereikia arba sustabdau, kuomet injekcinės procedūros jau nebepakeičia chirurgijos”, – teigs Karolina.

Aisčio Mickevičiaus kvepalų pasaulis, plastinės chirurgijos tendencijos ir išmoktos verslo pamokos interjero dizaino srityje – apie visą tai jau šį šeštadienį, 17:30 val., laidoje „Gyvenimas versle”

Mano išsaugoti straipsniai