Artėjantį savaitgalį, lapkričio 8–9 d., Vilniuje, Betono Fabrike, vyks pagrindinis metų renginys būsimiems jaunavedžiams – vestuvių paroda „Tekėsime“. Jau antrus metus iš eilės organizuojamas renginys taps svarbiausiu vestuvių srities susitikimo tašku ir vieta, kurioje šimtai porų iš visos Lietuvos gali ramiai ir su įkvėpimu planuoti savo šventę.
„Tekėsime“ per trumpą laiką tapo svarbiausia vestuvių paroda
Renginio organizatorius Tomas Jankus džiaugiasi, kad „Tekėsime“ per trumpą laiką tapo vienintele ir svarbiausia vestuvių paroda Lietuvoje, siūlančia modernų, šiuolaikišką požiūrį į vestuvių planavimą. „Mūsų tikslas – parodyti, kad vestuvių organizavimas gali būti kūrybiškas, įdomus ir kupinas idėjų, o ne tik ilgas ir varginantis procesas“, – sako renginio organizatorius. Anot jo, ši paroda – ne tik renginys, bet ir visos vestuvių kultūros pokytį ženklinantis projektas, kviečiantis tiek poras, tiek tiekėjus mąstyti drąsiau ir kūrybiškiau.



Abi parodos dienas lankytojų laukia turiningi seminarai, kuriuose savo patirtimi dalinsis paklausiausi ir labiausiai vertinami Lietuvos vestuvių srities atstovai. Šių metų programa apima temas nuo šventės planavimo pradžios iki paskutinių detalių: kaip išsirinkti tinkamą stilių, suplanuoti biudžetą ir išvengti dažniausiai daromų klaidų. Kiekvienas seminaras sukurtas taip, kad suteiktų konkrečių, praktiškų žinių, kurias jaunieji galės pritaikyti savo šventėje.



Tarp pranešėjų – žinomi švenčių tiekėjai
Tarp pranešėjų – žinomiausi vestuvių organizatoriai ir kūrėjai: Laura Vagonė, „Kvietkos“, „Piktas Keksas“, „Pasvirusios Kopėčios“ ir kiti paklausiausi bei aukščiausios kokybės profesionalai. Jie kalbės apie modernų požiūrį į vestuves, kūrybiškumą ir individualumą – kaip sukurti šventę, kuri atspindėtų poros asmenybę, o ne tik madas. Dalyviai taip pat išgirs diskusijas apie naujas lokacijų idėjas, mažų, intymių vestuvių populiarėjimą ir tvarumo svarbą vestuvių planavime.



Pasak organizatorių, vienas iš parodos tikslų – sukurti aplinką, kurioje būsimieji jaunavedžiai galėtų tiesiogiai bendrauti su kruopščiai atrinktais vestuvių srities profesionalais – nuo maisto ir gėrimų tiekėjų iki floristų, dekoratorių, vestuvių planuotojų bei humanistinių ceremonijų vedėjų. „Norėjome, kad ši paroda taptų vieta, kur jaunieji galėtų ne tik pamatyti, bet ir pajusti, kas jiems tinka – išgirsti, pabendrauti, įkvėpti pasitikėjimo savo pasirinkimais“, – pabrėžia T. Jankus.



Ypatingas dėmesys estetikai
Šių metų paroda, kaip ir praėjusių, pasižymės ypatingu dėmesiu estetikai. Betono Fabriko erdvė virs įspūdinga vestuvių vizijų scena. Kaip sako renginio organizatorius, tai ne tik erdvė, bet ir kūrybinės minties išraiška: „Norėjome parodyti, kad vestuvių aplinka gali būti kitokia – šiuolaikiška, drąsi, netikėta. Jaunieji nebenori tradicinio glamūro – jie ieško tikrumo ir nori savo vestuvėse pateikti kažką naujo, ko dar nebuvo pas kitus.“
Parodos scenografiją šiemet kuria garsi floristikos dizainerė Aliūtė, kartu su dekoratyvinio apšvietimo bei drapiravimo profesionalų komanda „Yjunk“, sukurdami nepakartojamą efektą, apie kurį dar ilgai kalbės visi apsilankiusieji. Ši vizualinė koncepcija ne tik papildo parodos turinį, bet ir formuoja 2026 metų vestuvių sezono tendencijas. Pasak komandos, šių metų scenografijos idėja – jungti industrinį Betono Fabriko charakterį su subtiliu romantizmu, sukuriant erdvę, kurioje susitinka modernumas ir emocijos.



Antrasis žurnalo numeris
Parodos metu taip pat bus pristatytas antrasis žurnalo „Tekėsime“ numeris – leidinys, kuris jau spėjo tapti stilingiausiu vestuvių planavimo vadovu Lietuvoje. Šių metų numeris dar labiau orientuotas į praktišką informaciją, padedančią jauniesiems planuoti vestuves nuo pirmo žingsnio. 210 puslapių žurnale – patarimai, kaip suplanuoti biudžetą, suprasti dekoravimo kryptis ir išvengti dažniausių klaidų, kurias daro jaunieji.
Vienas iš pagrindinių renginio partnerių – vestuvinių suknelių salonas „UTA“, garsėjantis moderniu požiūriu į nuotakų madą ir išskirtine estetine vizija. Šiame leidinyje „UTA“ dalijasi įžvalgomis, kaip išsirinkti tobulą vestuvinę suknelę – nuo pirmųjų pasimatavimų iki galutinio įvaizdžio kūrimo. Be to, žurnale skaitytojai ras išsamų 2026 metų vestuvių tendencijų gidą ir įkvepiančias realių vestuvių istorijas.


Nauja tradicija
„Tekėsime“ žurnalas ir paroda kartu kuria naują tradiciją – ne tik parodyti, kas madinga, bet ir formuoti estetinį bei emocinį požiūrį į vestuvių šventę. Tai vieta, kur susitinka kūryba, profesionalumas ir nuoširdus noras padėti jauniesiems susikurti savo unikalią istoriją.
Kaip teigia T. Jankus, paroda ir žurnalas „Tekėsime“ siekia tapti tvirtu atramos tašku būsimiems jauniesiems: „Mūsų tikslas, kad kiekvienas, kuris ateina į šį renginį ar paima žurnalą į rankas, pasijustų užtikrintai. Norime suteikti žinių, įkvėpimo ir padrąsinimo – visko, ko reikia, kad vestuvių planavimas būtų džiaugsmas, o ne stresas.“
„Tekėsime 2025“ dar kartą įrodo, kad Lietuvoje auga šiuolaikiška, kūrybiška ir sąmoninga vestuvių kultūra, o tokie renginiai kaip šis – tai vieta, kur gimsta naujos idėjos, partnerystės ir meilės istorijos.







