Ši vasara kARTu rankinių studijai – jau vienuoliktoji. Ištikimiausių klientų ir bendražygių apsuptyje atšventusi prekės ženklo dešimtmetį, kūrybos vadovė Ingrida Jasinskė džiaugiasi nueitu keliu, bet nebijo keisti kūrybinės krypties. Nauja rankinių kolekcija atneša džiugesį ir modelius, tinkamus skirtingoms vasaros veikloms.
„Dabar jau išties jaučiu tam tikrą kARTu brandą. Pasižiūrėjusi atgal į buvusias kolekcijas, matau ir jaunatvišką maksimalizmą pirmaisiais metais, ir eksperimentus, ir pasikartojančius elementus, kuriuos mūsų klientai aiškiai atpažįsta kaip mūsiškius. Pora paskutinių kolekcijų stipriai iliustruoja stabilumą ir nenorą blaškytis. Vietoje trijų-penkių modelių du kartus per metus, dabar susikoncentruojame ties vienu-dviem. Pirkėjai tai priima su lygiai tokiu pačiu džiaugsmu, kaip ir ankstesnes kolekcijas. Tai rodo pokyčius tiek kūrėjų, tiek pirkėjų mąstysenoje“, teigia I. Jasinskė.

Nauja kolekcija
Naujoje kARTu vasaros kolekcijoje – naujas rankinės modelis „Granatas“ ir trys jo variacijos. Taip pat – kARTu mini aksesuarų kolekciją papildantis prisegamas kortelių dėklas „Varpelis“ su žaismingu kutu. Kolekcijos simbolis pasirinktas neatsitiktinai – granato vaisius yra ryškus, gaiviomis sultimis sproginėjantis vitaminų užtaisas. kARTu studija ragina neiššvaistyti savo energijos ir sveikatos madingoms pramogoms. Gyvybingas vasaros dienas skirti iš tikrųjų džiuginantiems susitikimams, originaliems kelionių maršrutams, o gal pagaliau išsijungti telefoną ir pasimėgauti netrukdoma tyla.



Skirtingi vasaros scenarijai
Koks paradoksas – visus metus laukiame vasaros, kad pagaliau pailsėtume, o jai atėjus – kasdienių užduočių sąrašą padvigubiname! Darbo dienai dar neprasidėjus, jau mėgaujamės ryškia matcha mėgstamoje kavinėje, iš biuro bėgame tiesiai į koncertą miesto centre. Grįžus namo mus su priekaištu pasitinka lagaminai – dar nesukrauti būsimai kelionei arba dar neiškrauti po praėjusio savaitgalio. Kuo ilgesnės dienos, tuo daugiau įspūdžių jose telpa. Tačiau svarbu, kad noras maksimaliai išnaudoti vasaros malonumus netaptų dar didesniu stresu ir nuovargiu. kARTu studija primena, kad patogumas niekada nepasitrauks iš mados, o personalizuoti aksesuarai padės subalansuoti smagų lėkimą su gera savijauta.

„Granatas“ pasiruošęs visiems vasaros scenarijams. Mažiausias rankinės dydis lydės į romantiškus pasimatymus ištuštėjusiame mieste. Taip pat – šokius geriausių draugų būryje ar verslo susitikimus. Vidutinio dydžio universali rankinė papildys kasdienius derinius, o didžiausias rankinės dydis sukurtas toms, kurios ant pečių nešiojasi visą gyvenimą. Didysis „Granatas“ taip pat pagelbės ir spontaniškam savaitgalio pabėgimui, kai užsidegimas nuotykiams iš namų išveja spėjus pagriebti tik kremą nuo saulės, megztinį šaltam vakarui ir neįpareigojantį romaną.

Sąmoningas vartojimas
Sąmoningo vartojimo svarbą akcentuojanti prekės ženklo vadovė pabrėžia pokyčius ir pačioje „tvarios mados“ sąvokoje. Prieš kelerius metus, vos prasidėjus karštoms diskusijoms apie mados pramonės įtaką klimato kaitai ir taršos apimtims, pasirinkimai pirkėjams buvo piešiami tarp drastiškų priešingybių. Arba nepirkti nieko, arba būti tragišku kenkėju gamtai. I. Jasinskė sako, jog daugialypės diskusijos padeda, o žmonių mąstymas šioje temoje juda teigiama linkme.

„Matome ir jaučiame, kad žmonės išmoko rasti protingą vidurį tvarios mados temoje ir susigaudyti tarp etikos ir pritaikomumo klausimų, nes jie nėra vienareikšmiai. Tai jokiu būdu nereiškia, jog tema nebeaktuali – priešingai, pasaulinės tendencijos rodo, jog turime imtis vis didesnių priemonių, kad sumažintume padarytą žalą, reikalautume pokyčių didžiųjų gamintojų mastu“, priduria kūrėja ir verslininkė.
Ilgaamžiškumo svarba
kARTu studijos vadovė teigia, jog ilgaamžiai, gerai prižiūrimi natūralios odos galanterijos gaminiai visada buvo ir vis dar yra aktualūs. Jie sukurti taip, kad galėtų būti taisomi (tai dažnai nėra įmanoma, kalbant apie greitosios mados gaminius), atnaujinami, o net ir pralaukę spintoje kelerius metus nepraranda savo kokybės.

„Dutūkstantųjų pradžioje mados industrijoje dar galėjome kalbėti apie drabužius ir aksesuarus kurie „išeina“ arba „neišeina“ iš mados, tačiau dabartinė realybė diktuoja visai kitokią dinamiką. Aplinkosaugos problemų paskatinti jaunuoliai drąsiai iš spintų traukia savo tėvų ar senelių drabužius ir pritaiko juos gyvenimui šiandien. Žinoma, tokią prabangą jie turi todėl, kad anksčiau daiktai buvo gaminami taip, kad išliktų kuo ilgiau. Greito vartojimo amžiuje tai nebeaktualu – juk jei rankinė nesuplyš penkerius metus, visą šį laiką didieji gamintojai nieko iš tavęs neuždirbs. Šiuo aspektu kARTu studijoje ir norime griauti šį gamybos tempą, o tuo pačiu ir skubėjimo mąstyseną – kuriame ilgaamžius produktus, priimame juos taisymui, konsultuojame dėl priežiūros“, apie ilgaamžės mados naudą primena Ingrida Jasinskė.

Kūrybos vadovė priduria, jog žmonės emociškai pavargo nuo informacijos srauto, o nekompetentingų naujienų kiekis priverčia užsidaryti ir nebeįsileisti į gyvenseną jokių pokyčių. kARTu vasaros kolekcijos nešama žinutė – rūpintis savo sveikata ir patogumu bei nepamesti balanso, bėgant paskui karštas didžiųjų gamintojų tendencijas – šios visuomet bėgs greičiau už sveiką protą.