PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
The Spotlight by WE REACH:
The Spotlight by WE REACH:

The Spotlight by WE REACH: kokie prekiniai ženklai pristatyti unikalioje parodoje?

Gegužės 14-ąją Vilniuje vyko tarptautinės reklamos agentūros WE REACH organizuota paroda The Spotlight by WE REACH. Į renginį susibūrė grožio, mados, sveikatingumo profesionalai, žinomi nuomonės formuotojai bei žiniasklaidos atstovai.

Gausus sąrašas prekinių ženklų

Šventėje buvo pristatytas gausus sąrašas prekinių ženklų: mauja internetinė parduotuvė „Cosmozone.lt“, nišinių apatinių kūrėjai „Flameo“, inovatyvios burnos priežiūros priemonės iš „Oclean“, ilgaamžiškumo papildai „L-Cell“, profesionali itališka plaukų kosmetika „Sens.Us“, maisto papildai iš augalinės kilmės ingredientų „Aconitum“, „Idun Minerals“ kosmetikos naujienos, „Sesderma“ veido priežiūros inovacijos, „March“ išskirtiniai drabužiai ir aksesuarai, naujausias „Avene“ SPF, „Dr.Paw Paw“ multifunkciniai lūpų balzamai ir pieštukai, naujos kartos „Acorus“ maisto papildai, novatoriški antiperspirantai „Perspirex“, omega-3 papildai „Möller’s“ bei hipoalerginės makiažo priemonės iš „Bell“.

Avène – patikima apsauga nuo saulės visai šeimai

Prancūziškas dermatologijos prekės ženklas Avène pristatė savo Ultra Fluid SPF50+ saulės apsaugos liniją. Inovatyvios, ypač lengvos tekstūros priemonės skelbiamos 100 % nematomos ant odos, o dėl plačiausio spektro apsaugos yra tinkamos net jautriai ar į aknę linkusiai odai.


MARCH

Prekės ženklas MARCH garsėja savo didele šviesą atspindinčių gaminių kolekcija, išryškinančia minimalistinį stilių ir kokybę. MARCH siūlo unikalius daiktus: garsiuosius šviesą atspindinčius ženkliukus, atšvaitinius krepšius ir kuprines, užrašomus ir šviesą atspindinčius drabužius bei aksesuarus, kitus inovatyvius bei netikėtus gaminius.


Cosmozone – odos analizė ir profesionali priežiūra

„Cosmozone“ stendas kvietė susipažinti ne tik su odos priežiūros produktais, bet ir išmaniuoju odos testu Skin Test 2.0, kuris padeda išsiaiškinti, ko tiksliai reikia jūsų odai.


BELL COSMETICS

BELL  produktai yra sukurti moterims reaguojant į šių dienų poreikius bei su idėja, kad net jautriausią odą turinčios damos neprivalo atsisakyti makiažo priemonių. Priešingai, kiekviena moteris gali naudoti geriausią makiažo kosmetiką ir įsigytų ją už prieinamą kainą.


Acorus Balance – žarnyno sveikatai ir imunitetui

Lietuviškas maisto papildų prekės ženklas Acorus Balance pristatė naujos kartos postbiotikus. Šie papildai apjungia pre-, pro- ir postbiotikų savybes, padedančias palaikyti sveiką mikrobiotą, imunitetą ir virškinimo funkciją.


Jeunesse NMN | SPN – jaunystės aktyvatorius

Itališkas prekės ženklas Jeunesse atkreipė dėmesį į savo NMN papildų liniją, skirtą energijai, jaunystės palaikymui ir ląstelių regeneracijai.


Perspirex

Klinikiniais tyrimais patvirtinta, kad „Perspirex“ gali padėti išspręsti prakaitavimo bei prakaito kvapo keliamas problemas. Net iki 5 dienų užtikrina geriausią apsaugą. Unikali „Perspirex“ sudėtis pasižymi odą puoselėjančia sistema, užtikrinančia komfortišką odos būseną.


Sesderma – vitaminas C ir ryškesnė oda

Ispanų dermatokosmetikos prekės ženklas Sesderma akcentavo savo populiariąją C-Vit liniją, skirtą odos švytėjimui, apsaugai nuo pigmentacijos ir nuovargio požymių.


Dr. PawPaw – universalus balzamas iš gamtos

Spalvingasis Dr. PawPaw pristatė daugybę produktų – nuo lūpų balzamų ir kremų iki odos priežiūros priemonių. Visi gaminiai sukurti iš fermentuotų vaisių ekstraktų, natūralių aliejų ir yra draugiški aplinkai bei veganiški.


ÕRU

ÕRU – tai aromaterapija naujame lygmenyje. Čia kvapas – ne fonas, o pagrindinis veikėjas: gyvas, reaguojantis, kuriamas vietoje. Kvapų baras šventėse, asmeninių kvepalų kūrimas ir patyriminės dirbtuvės kviečia dovanoti pojūčius, o ne daiktus.


Möller’s – Omega-3 lyderiai iš Norvegijos

Legendinis Norvegijos prekės ženklas Möller’s pristatė ne tik klasikinį žuvų taukų asortimentą, bet ir naujus produktus vaikams su braškių, apelsinų ir citrinų skoniais.


SENS.US – profesionali plaukų kosmetika iš Italijos

Plaukų priežiūros prekės ženklas SENS.US TAB>U Style akcentavo profesionalius formavimo ir apsaugos produktus, sukurtus stilistų meistrams, tačiau puikiai tinkamus ir kasdieniam naudojimui. Priemonės papildytos hialurono rūgštimi ir augaliniais ekstraktais, stiprinančiais plaukų struktūrą bei saugančiais nuo karščio.


Oclean – išmanioji burnos higiena

Technologinis prekės ženklas Oclean kvietė atrasti išmaniuosius dantų šepetėlius su „Bluetooth“ ir „WiFi“ funkcijomis, leidžiančiomis stebėti dantų valymo kokybę per programėlę. Inovatyvus dizainas, keičiamų galvučių sistema ir patogus įkrovimas padaro šiuos šepetėlius idealiais tiek vaikams, tiek suaugusiems.


IDUN Minerals

IDUN Minerals – tvarus prekinis ženklas, gyvuojantis jau daugiau nei 12 metų. Jis sujungia aukšto veiksmingumo makiažo formules su odą puoselėjančia sudėtimi, kurioje – ypač išgryninti mineralai ir dermatologų atrinkti odos priežiūros ingredientai.


FlameO

Nišinių apatinių kūrėjų butikas FlameO siekia paskatinti moteris atrasti savo vidinę gundytoją, kuri slypi ne jos kūno apimtyse, o galvoje.

Mes kviečiame moterį džiaugtis ir didžiuotis savimi. Su meile ir pagarba priimti save, jaustis visiškai pakankama ir verta puoštis prabangiais apatiniais“, – sakė FlameO įkūrėja Eglė Zaikauskaitė.

Nuotraukos Martyno Stankaičio ir Jelenos Kolomiets.

Mano išsaugoti straipsniai