JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Kaip ryte lengviau atsikelti?

Kaip ryte lengviau atsikelti?

Jei ir tu ankstyvais rytais susiduri su problema, kaip lengviau atsikelti, paskaityk – turime šešis šaunius patarimus, kurie pagelbės tau be vargo išlipti iš lovos!

1. Gerk vandens

Ryte atsikėlus išgerk stiklinę vandens. Vanduo suteikia energijos, o vėsus vanduo dar ir pažadins.

2. Rask laiko papusryčiauti

Pusryčiai – svarbiausias dienos valgis, tiesa? Regis, čiupai javainį ir eini pro duris, bet geriau suvalgyti sočius, subalansuotus pusryčius, gauti baltymų, angliavandenių ir ląstelienos.

3. Atsisakyk kavos

Nejuokaujam. Su laiku prie kofeino priprantama, svyruoja energijos lygis, be to, kavose su priedais daug kalorijų. Įprask prie žaliosios arbatos, kuris dar ir odą gražina.

4. Pasimankštink

Jei nueiti į sporto salę prieš darbą ar mokslus atrodo visiškai neįgyvendinama, atsikėlus prasitempk, padaryk kelis pritūpimus, šuoliukus.

5. Žalias kokteilis

Žalias kokteilis su lapiniais kopūstais – puiki dienos pradžia su vitaminais. Savaitės pabaigoje tiesiog švytėsi.

6. Nusiprausk po vėsiu dušu

Karštas dušas malonu, bet džiovina odą ir plaukus, be to, po šilto vandens norėsis grįžti atgal į lovą ir dar nusnūsti. Prauskis po vėsesniu vandeniu.

Mano išsaugoti straipsniai