Dar ne taip seniai pasaulyje išgarsėjusi aktoriaus Johhny Deppo ir modelio Vanessos Paradis dukra šešiolikmetė Lily-Rose sparčiai skinasi kelią į modelių pasaulio olimpą.
Praeitą savaitę internete pasklido nuotraukos iš naujo Chanel firmos akinių kolekcijos reklaminio video. Jame Lily-Rose, ryškiai padažytomis raudonomis lūpomis, blizgučiais išsiuvinėta suknele, it tikra jaunoji Lolita pozuoja akinių reklamai. Regis, nieko per daug iššaukiančio ar šokiruojančio, tačiau vis dėlto…
Nors garsusis dizaineris Karlas Lagerfieldas įvardino jaunąją žvaigždžių dukrą nuostabia ir ypatinga, kiti žmonės buvo kiek kitokios nuomonės.
Pavyzdžiui, garsus vaikų psichologas, daktaras Michelle Elliottas viešai pareiškė, jog toks paauglės vaizdavimas madų industrijoje yra žalingas. Anot jo, šešiolikmetės merginos nėra nei fiziškai, nei protiškai subrendusios pozuoti tokioms reklamoms ir tuo labiau įsilieti į pavojingą modelių pasaulį.
Jo teigimu, tokios reklamos skleidžia neigiamą poveikį jaunoms merginoms, nes daugelis jauno amžiaus panelių lygiuojasi į tokias žvaigždutes bei formuoja suaugusių moterų įvaizdį, kuris visai nėra tinkamas jų amžiui. Psichologas taip pat skambiai pareiškė, jog jei būtų Johhny Deppas, jokiu būdu neleistų savo dukrai pozuoti tokioje reklamoje.
Na, panelės, padiskutuokime – ar matote kažką žalingo žaviosios Lily-Rose nuotraukose, skirtose Chanel reklamai?