Dar nespėjus atslūgti pirmojo vibruojančio vakarėlio teigiamoms emocijoms šį penktadienį, spalio 9 dieną, klube „Gravity“ įvyks antrasis „Techstylism“ ir „Djscene“ kuruojamas „Vibrator“ serijos renginys.
Šį kartą sostinės klubas vibruos nuo Daimon, „Pagalvės DJ“ setų bei Assassid gyvo pasirodymo. Iš Kauno kilęs vakarėlių naujokas yra tarsi burtininkas, skleidžiantis kerus įmantriai valdydamas tikrų, ne virtualių instrumentų orkestrą.
Visgi esminiu „Vibrator“ muzikiniu šūviu į smilkinį bus pirmą kartą į Lietuvą atvykstantis techno muzikos klasikas Jamesas Ruskinas!
Šiuo metu vienu geriausių pasaulio techno didžėjų jį laiko Laurentis Garnier bei Surgeon, o per dešimtį metų jo muziką į savo miksus traukė Chrisas Liebingas, Benas Simsas, Luke’as Slateris, Oliveris Ho ir net Miss Kittin. Galite neabejoti, kad tą naktį tai bus smagiausias vakarėlis mieste.
Groja ir klube „Cocoon”, ir festivalyje „Sonar“
Senų ir naujų techno didžėjų mėgstamas Jamesas Ruskinas muziką pradėjo leisti 1997-aisiais. Šiandien jis gali pasididžiuoti išleidęs per 30 singlų, remiksavęs Claude’ą Youngą, Dave’ą Clarke’ą, Chrisą Liebingą, o jo albumai – „Further Design“ ir „Into Submission“ yra laikomi tikra techno klasika.
Penktadienio „Vibrator“ didžėjus nuolat groja įvairiuose pasaulio taškuose ir yra dažnas svečias tokiuose „most wanted“ klubuose kaip Londono „Fabric“, Frankfurto „Cocoon“, Berlyno „Berghain“ ir bene garsiausiame pasaulyje techno muzikos klube Berlyno „Tresor“.
Britui tikrai ne naujiena pasirodyti didelėms minioms reikšminguose festivaliuose: Barselonos „Sonar“, Belgijos „I Love Techno“ bei olandų „Rock it Open Air“.
Nemažai svarbių įvykių per šiuos metus įvyko ir paties Jameso Ruskino gyvenime. Jis įkūrė naują studiją, sukūrė šeimą ir 2008-aisiais netikėtai neteko geriausio savo draugo, brito įrašų kompanijos „Blueprint“ įkūrėjo Richardo Polsono.
Apibendrindamas visus šiuos įvykius ir tarsi žengdamas didelį žingsnį į priekį savo muzikinėje evoliucijoje J. Ruskinas praėjusių metų rudenį pristatė trečią solinį albumą „The Dash“. Jį išleido garsioji Vokietijos leidykla „Tresor“.
Po ilgos pertraukos – išieškotas albumas
Iki „The Dash“ buvo septyneri metai tylos – paskutinis Jameso albumas „Into Submission“ buvo išleistas dar 2001-aisiais. Nuo tada elektroninės muzikos scenoje įvyko labai daug pasikeitimų: kompiuteriai tapo įrašų studijomis, skaitmeninis formatas įvykdė perversmą, o riba tarp roko ir šokių muzikos liko vos įžiūrima.
„Visus šiuos metus nejaučiau jokio poreikio išleisti albumą“, – sako J. Ruskinas. – Nenorėjau leisti albumo iš reikalo, tad tiesiog kūriau pavienius kūrinius, pertvarkiau savo studiją ir išbandžiau skirtingus darbo būdus.
Buvo ilga pertrauka, nes nenorėjau daryti to paties, norėjau išbandyti naujas idėjas. „The Dash“, priešingai nei du ankstesnieji mano albumai, yra ramesnis, gilesnis ir melodingesnis. Jis ne toks galingas kaip ankstesni diskai.
Mano tikslas buvo pabandyti nutiesti tiltą tarp muzikos klausymuisi ir muzikos, kurią savaitgalį norėčiau groti klube“, – pasakoja pirmą kartą į Vilnių atvykstantis britas.
Nors labai dažnai tokie atlikėjų ieškojimai ir „tiltų statymai“ nuvilia, Jameso Ruskino ilgametė patirtis rodo, kad juo pasitikėti galima. Šiuos lūkesčius pateisino ir „The Dash“, sulaukęs daugybės teigiamų muzikos kritikų recenzijų.