NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI

„Klausk“ linijoje karštis neslūgsta

Sausio pradžioje sėkmingai startavusi „Klausk“ linija jau keletą mėnesių teikia nemokamas konsultacijas internetu aktualiais vaikų ir jaunimo gebėjimų ugdymo klausimais.
Lietuvos vaikų ir jaunimo centro inicijuotas projektas tapo dar viena pagalba tėveliams, mokytojams ar patiems vaikams.

Kaip teigia Lietuvos vaikų ir jaunimo centro Ryšių su visuomene skyriaus vadovė Jūratė Janavičienė, projektas pasiteisino su kaupu. „Mintis steigti „Klausk“ liniją kilo tada, kai pastebėjome, kad kasdien sulaukiame nemažai skambučių iš tėvų vaikų ugdymo klausimais, tad pamanėme, kad galėtume nuolatos teikti panašias konsultacijas internetu“, – pasakoja J. Janavičienė.

Kokie klausimai užduodami „Klausk“ linijoje? „Klausimų užduodama įvairių – vaikai dažniausiai teiraujasi, kaip geriau sutarti su mokytojais, draugais, tėvais. Pasitaiko ir labai skaudžių temų – susijusių su patyčiomis, smurtu, nusivylimais. Tėveliai, žinoma, labiausiai domisi įvairiais auklėjimo ypatumais.

„Klausk“ linijos konsultantai – kvalifikuoti specialistai, todėl į kiekvieną situaciją žvelgiame atsakingai ir jautriai“, – sako J. Janavičienė.

„Klausk“ linija pradėjo darbą šių metų sausio 13 d., Lietuvos vaikų ir jaunimo centro internetiniame puslapyje www.lvjc.lt.

Jei vaikas nepasitiki savimi, turi nepagrįstų baimių, bendravimo sutrikimų, siekia atskleisti ir atrasti save, apsilankykite www.lvjc.lt.

Linija veikia kiekvieną darbo dieną nuo 09:00 iki 17:00 valandos.

Mano išsaugoti straipsniai