Kosmetiką Lietuvoje gaminanti J. Unguraitytė-Pinkevičienė: „Žmonės neturi disciplinos vartoti kosmetikos produktus“

Vieno sparčiausiai Lietuvoje besivystančio kosmetikos fabriko bendraturtė, verslininkė Justė Unguraitytė-Pinkevičienė prisimena, jog buvo šešiolikos, kai pirmą kartą pamačiusi vizažo specialistės lagaminėlį, pajuto aistrą kosmetikai. Šiandien ji sėkmingai vysto tarptautinio pripažinimo sulaukusį prekės ženklą, tačiau pastebi, kad pažinusi rinką, joje pamatė ne produktų, o disciplinos įgūdžių trūkumą. „Žmonės nusivilia kosmetika, nes jos nenaudoja pagal instrukciją“, – teigia Justė, savo veikloje keisdama vartotojų įpročius ir požiūrį į lietuviškus gaminius.

Šį šeštadienį „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ duris į grožio produktų gamybos pasaulį atvers verslininkė Justė Unguraitytė-Pinkevičienė.

Lietuvoje sparčiai besivystančio „Cosmoway“ fabriko bendraturtė ir kosmetikos prekės ženklo „CLM“ įkūrėja atskleidžia, kad pati iš namų niekada neišeina be rankų kremo. Tačiau prisiminusi savo pirmąją pažintį su kosmetika, dalinasi istorija, kaip netikėtai užgimusi aistra virto gyvenimo keliu.

Netikėtai gimusi aistra

„Kai buvau paauglė, sykį mama nuvedė pas vizažistę išmokti dieninio makiažo. Aš kaip dabar atsimenu: ji atidarė makiažo lagaminėlį ir aš supratau, ko noriu, o grįžusi namo labai entuziastingai, užtikrintai ir drąsiai pasakiau, kad darysiu makiažus. 

Manau, kad tėvai tyliai manė, jog man praeis ši aistra, nes aš įstojau į verslo analitiką, vėliau į rinkodarą.

Lygiagrečiai dariau tuos makiažus, po to ir manikiūrus, pedikiūrus, o kai tėčiui pasakiau, kad pirksiu fabriką, jis sakė, jog aš ir vėl nežinau, ko noriu“, – laidoje istorija dalinasi Justė.

Bet ji žino, ko nori – turėti didžiausią kosmetikos fabriką ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. 

Tikslai ambicingi, tačiau link jų ir einama užtikrintais žingsniais, su stipria specialistų komanda, kruopščiai atliekamais tyrimais bei bandomaisiais testavimais.

Justė tvirtina, kad į prekybą patenka tik tie produktai, kuriuos ji naudoja pati, o žiūrėdama į šių dienų rinką pastebi, jog vartotojams vis dar trūksta įgūdžių, kaip į rutiną įtraukti disciplinuotus įpročius, puoselėjančius išorinį grožį. 

Darbo etika

„Kaip verslininkė, gal ir darau klaidas, kad esu tokia lėta su visa mūsų komanda.

Tačiau išleisdama kiekvieną iš naujų produktų esu tikra, kad tai perrašo Lietuvos kosmetikos istoriją. Taip pat man labai svarbu suprasti tikrus poreikius, ko reikia, ko trūksta.

Deja, rezultatas buvo ne naujas kremas, dušo želė ar šampūnas, o disciplina. 

Mums reikėjo pirmiausiai parodyti, kaip disciplinuotai produktus pasirinkti, kaip juos naudoti, nes garantuoju, kad kosmetika nustebins.

tik iki tol jos tiesiog nenaudojote pagal instrukciją“, – teigia Justė.

Kartu su prancūzų laboratorija kuriamas prekės ženklas „CLM“ jau tapo lygiaverčiu nariu kosmetikos pasaulyje, įrodydamas, jog ir lietuviai gali vystyti tokį sėkmingą verslą.

Justė džiaugiasi, kad jiems pavyko pelnyti ne tik vietinio, bet ir tarptautinio lygio apdovanojimus, tokius kaip „The Global Beauty Awards“.

Tai vieni prestižiškiausių pasaulinių grožio apdovanojimų, skirti įvertinti išskirtinius produktus, inovacijas ir prekės ženklus visame pasaulyje. 

Tad šie ir kiti apdovanojimai parodo, jog neturint šalyje kosmetikos kūrimo tradicijų, galima gaminti pasaulinio pripažinimo sulaukiančius produktus.

„Lietuvoje kosmetikos kūrimo tradicijų nėra. Mūsų močiutės naudodavo dilgėlių nuovirus ir iki šių dienų išgirstam įvairiausių bei keisčiausių patarimų. Aš apie namuose pagaminamą produkciją sakau, kad jeigu tai nieko blogo nepadarė, tai jau yra pakankamai gerai“, – sako Justė.