Nuo auklių bolto iki elektra pakratyto G. Kvietkausko:„Rykliai. Lietuva“ startas – su šoko elementais

Nuo maisto senjorams ir verslo elitu pretenduojančių tapti moksleivių, iki papildų moterims, drabužių aukštaūgėms ar net auklių… bolto. Būtent taip atrodys pirmoji visame pasaulyje garsaus verslumo šou „Rykliai. Lietuva“ laida šį sezoną. Į mūsų šalį šį projektą perkėlusios TV3 žiniasklaidos grupės žiūrovų laukia daugybė staigmenų, iš kurių viena – ir elektra pakratytas investuotojas Gediminas Kvietkauskas… 

Tai – projektas, kuriame viskas tikra. Tikri sandoriai, tikra ir rizika. 

„Tai – geriausia verslo mokykla. Sulaukiau tokios patirties, kad, jei turėsiu vaikų, ir tokia laida tebevyks, iškart juos čia atsiųsiu. Čia vyksta stebuklai“, – sakys vienas iš savo idėją šį pirmadienį pristatysiančių dalyvių.

„Ryklių“ sprendimai jau nuo šio vakaro gali pakeisti likimus. Tačiau savo verslo idėją pristatantys dalyviai turės vos 10 minučių įrodyti, kad jų svajonė verta realių investicijų.

O šiemet šių idėjų klausysis ne tik jau pažįstami projekto investuotojai – „Kilo Health“ įkūrėjas Tadas Burgaila, „EastWest Agro“ generalinis direktorius Gediminas Kvietkauskas, multimilijoninio startuolio „CUJO AI“ įkūrėjas EinarasGravrock, advokatų bendrijos „Walless“ vadovė Dovilė Burgienė bei „Eika“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas Robertas Dargis. 

Šį sezoną jie keisis ir su vienomis iš kiečiausių moterų šiandienos Lietuvos verslo pasaulyje: Lietuvos vienaragio „Nord Security“ rinkodaros vadove (CMO) Toma Sabaliauskiene ir „Profitus“ įkūrėja ir vadove Viktorija Čijunskyte.

Elektrosimuliacija

Pirmadienio vakarą netrūks staigmenų. Pirmieji dalyviai, pristatę idėją, kuri galėtų palengvinti milijonų moterų gyvenimus, G. Kvietkauską pakvies tikrai iššūkiui. 

„Nenoriu rodyti pilvo!“ – sakys Gediminas, tačiau vis tiek nuspręs išbandyti save netikėtame eksperimente.

Elektros stimuliaciją sukeliantis aparatas Gediminui imituos moterų patiriamus PMS skausmus. Tai reiškia, kad Gediminas pats išgyvens tai, ką jaučia daugybė moterų visame pasaulyje. Kokia bus investuotojo reakcija?

„Laimi ne tie, kurie geriausiai išmano, kaip užpatentuoti formulę, o tie, kurie išmano, kaip ją parduoti“, – sakys dueto idėją išklausęs Tadas.

Tačiau vos pirmieji dalyviai paliks sceną, jis pripažins besigailintis, kad neinvestavo. Kas T. Burgailą privers pakeisti nuomonę?

Taip pat žiūrovus nustebins ir savo idėją pristatę… moksleiviai. Ypatingą šampūną parodęs duetas jau yra užmezgęs partnerysčių su žinomu šalies kosmetikos prekės ženklu bei viešbučių tinklais.

„Po 5 metų matysime visišką verslo elitą“, – sakys T. Burgaila, o kiti „rykliai“ moksleiviams turės ir ne vieną naudingą patarimą. 

Tiesa, investuotojų nuomonės dėl idėjos išsiskirs. Vieni žavėsis, o kiti moksleiviams siūlys kuo greičiau šį verslą mesti. Tačiau ar kas nors iš „ryklių“ investuos? Tą sužinosime jau šį vakarą.

Auklių platforma

Bene daugiausiai dėmesio sulauks laidoje su vaikais pasirodęs Remigijus. Kodėl jis į sceną žengs su atžalomis? Todėl, kad neturėjo kur jų palikti? O gal dėl to, kad suminkštintų „ryklių“ širdis?

„Iš tiesų, jie – šio projekto įkvėpimas“, – pripažins idėjos autorius.

Remigijus kuria platformą, kuri leistų greitai ir patogiai surasti patikrintas aukles ir kitus vaikų priežiūros specialistus. „Nejaugi nėra tokios platformos kaip boltas, kurioje matai aplinkui esančias aukles ir gali jas užsisakyti?“ – apie tai, kaip gimė idėja, pasakos jis.

Anot Remigijaus, šia idėja susižavėjo ne tik investuotojai iš Nyderlandų. Prie jos kaip ambasadorius, jau prisijungė ir Mantas Stonkus. Programėlė sudomino ir aukles – Remigijaus teigimu, prie jos prisiregistravo jau daugiau nei 200 auklių.

Tad kurios šio vakaro idėjos pelnys „ryklių“ palankumą, o kurioms jie ištars griežtą „ne“? Visa tai pamatysime jau pirmojoje antro sezono laidoje.

„Rykliai. Lietuva“ – pirmadieniais, 19.30 val. per TV3!