NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Victoria`s Secret

10 negirdėtų faktų apie Victoria’s Secret

Victoria’s Secret – vienas garsiausių prekių ženklų pasaulyje, žinomas dėl savo garsių madų šou ir prestižinių reklamų. Tačiau ši mados industrijos milžinė slepia daug įdomių faktų, apie kuriuos galbūt dar negirdėjote. Štai dešimt mažiau žinomų faktų apie Victoria’s Secret, kurie praplės jūsų žinias apie šį prekių ženklą.

1. Victoria’s Secret įkūrėjas buvo vyras

Nors prekės ženklas yra moteriško apatinio trikotažo ikona, jo įkūrėjas buvo vyras – Roy Raymond. 1977 m. Raymond įkūrė Victoria’s Secret, nes jautėsi nepatogiai pirkdamas žmonai apatinį trikotažą įprastose parduotuvėse. Jis siekė sukurti parduotuvę, kurioje vyrai galėtų jaustis patogiai, pirkdami moterišką apatinį trikotažą.

2. Prekės ženklas pavadintas pagal karalienę Viktoriją

Pavadinimas „Victoria’s Secret“ yra įkvėptas Anglijos karalienės Viktorijos. Tai buvo sumanyta, kad parduotuvės suteiktų prabangos ir elegancijos įspūdį, primenant Viktorijos epochos stilių ir rafinuotumą. „Secret“ dalis pavadinime nurodo į intymumą ir paslaptį, kurią simbolizuoja apatinis trikotažas.

3. Pirmoji Victoria’s Secret parduotuvė atrodė kaip biblioteka

Roy Raymond savo pirmąją parduotuvę pavertė prabangia biblioteka, siekdamas sukurti elegantišką ir patogią aplinką vyrams. Knygų lentynos, tamsios spalvos ir medinės detalės turėjo padėti klientams jaustis patogiai, perkant apatinį trikotažą, be jokio nepatogumo.

4. Victoria’s Secret vos nepražuvo per pirmuosius metus

Nors šiandien tai tarptautinis prekės ženklas, Victoria’s Secret per pirmuosius veiklos metus nebuvo toks sėkmingas. Įkūrėjas Roy Raymond 1982 metais pardavė prekės ženklą už 1 mln. JAV dolerių Leslie Wexner’ui, kuris pertvarkė verslą ir pavertė jį didžiule imperija.

5. „Angelai“ gimė 1997 m.

Victoria’s Secret „Angelų“ samprata – tai itin atpažįstama prekių ženklo dalis. 1997 m. prekės ženklas pradėjo naudoti šį terminą savo supermodeliams, kurie ne tik demonstravo apatinį trikotažą per madų šou, bet ir tapo Victoria’s Secret veidais reklaminėse kampanijose. „Angelų“ sparnai tapo jų prekių ženklo vizitine kortele.

6. Victoria’s Secret madų šou – vienas brangiausių renginių

Victoria’s Secret madų šou – vienas brangiausių mados renginių pasaulyje. Kiekvienas šou, vykstantis nuo 1995 metų, kainuodavo milijonus dolerių, nes buvo ne tik mados šou, bet ir pasaulinio lygio koncertas, kuriame dalyvaudavo garsiausi atlikėjai, tokie kaip Rihanna, Taylor Swift ir The Weeknd.

7. „Fantasy Bra“ – pats brangiausias pasaulio liemenėlės modelis

Kiekvienais metais Victoria’s Secret kuria prabangią „Fantasy Bra“ liemenėlę, kuri yra viena brangiausių pasaulyje. Šios liemenėlės puoštos deimantais, brangakmeniais ir dažnai kainuoja milijonus dolerių. Pavyzdžiui, 2000 m. „Red Hot Fantasy Bra“, dėvėta modelio Gisele Bündchen, buvo įvertinta 15 milijonų dolerių – tai brangiausia liemenėlė, kada nors sukurta.

8. Prekių ženklas sukūrė pirmąjį transliuojamą madų šou internete

1999 m. Victoria’s Secret tapo pirmąja mados kompanija, transliavusia savo madų šou internete. Šis įvykis tapo technologijų ir mados susijungimo pavyzdžiu. Nors dėl techninių problemų transliacija nesulaukė tokios didelės auditorijos, tai buvo pirmasis žingsnis į mados skaitmenizavimą.

9. Victoria’s Secret modeliai yra labai įvairių tautybių

Nors Victoria’s Secret ilgą laiką buvo kritikuojama dėl mažo modelių įvairovės, prekės ženklas nuo to laiko žymiai išsiplėtė ir pradėjo samdyti daugiau įvairių tautybių modelių. Garsūs modeliai, tokie kaip Liu Wen, Jasmine Tookes ir Lais Ribeiro, tapo Victoria’s Secret „Angelais“ ir atstovauja įvairias kultūras.

10. Victoria’s Secret pristato ne tik apatinį trikotažą

Nors Victoria’s Secret visame pasaulyje žinoma dėl apatinio trikotažo, jie taip pat sėkmingai plečiasi į kitas rinkas. Prekių ženklas pristato grožio produktus, sportinius drabužius ir netgi miego rūbus, todėl jų asortimentas tampa vis labiau įvairialypis.

Mano išsaugoti straipsniai