Dar praėjusiais metais garsenybės laisvalaikiui ir treniruotėms rinkosi sportinės aprangos ženklo „Alo Yoga“ tampres: nuo Dakotos Johnson, Hailey Bieber, Kendall Jenner iki Sofios Richie Grainge. Pastaraisiais mėnesiais šio ženklo paklausa šoktelėjo dar labiau, tačiau dėmesio sulaukia jau kitas pirkinys.
„Alo Yoga“ – garsenybių pasirinkimas
„Alo Yoga“ savo modeliuose derina prabangą ir funkcionalumą, kurdami sportinę aprangą, tinkamą dėvėti ir jogos studijoje, ir norint atsikvėpti gamtoje ar skubant mieste. Kolekcijoms pritaikęs techniškai inovatyvius audinius ir madingus dizainus, šis laisvalaikio aprangos ženklas sulaukė ištikimos sekėjų bendruomenės, tarp kurių – ir ryškiausios žvaigždės, tokios kaip Naomi Watts, Taylor Swift, Kylie ir Kendall Jenner bei daugybė kitų.
Įkūrė vaikystės draugai, siekę populiarinti jogą
2007 m. Los Andžele jį įkūrė du geriausi vaikystės draugai Danielis Harrisas ir Marcas DeGeorge. Jie siekė išpopuliarinti jogą visame pasaulyje, kurdami kolekcijas, tinkamas ne tik treniruočių salei, bet ir vilkėti laisvalaikiu. Jų idėja buvo kurti tokius drabužius, kurie įkvėptų jogos mėgėjus ir kitus sąmoningai judėti ir dažniau praktikuoti jogą.
Danielis ir Marcas ne tik spėjo į naujo dešimtmečio aktyvumo traukinį, bet ir pataikė tiesiai į madisčių širdis, pasiūlę stilingus sportinės aprangos sprendimus, kurie, kaip ir tikėtasi, puikiai prigijo merginų laisvalaikio spintose.
Populiariausias „Alo Yoga“ pirkinys
Mados prekių paieškos platformos „Lyst“ sudarytame „Lyst Index“ populiariausių prekių sąraše, šių metų pirmąjį ketvirtį „Alo Yoga“ džemperis „Accolade“ užėmė septintąją vietą. Nuo jo populiarumu per kelias pozicijas atsiliko net „Chloe“ bohemiškos raukinių suknelės, apie kurias soc. tinkluose atrodo nepaliaujama kalbėti.

Laisvo kirpimo džemperis „Accolade“ su nuleista pečių linija šiuo metu yra vienas perkamiausių „Alo Yoga“ modelių. Šis džemperis pasiūtas iš „French terry“ medvilnės: išorė – glotni, vidus – švelniai pūkuotas. Džemperis pasiūtas iš vidutinio svorio „French terry“ medvilnės: išorė – glotni, vidus – švelniai pūkuotas. Patogumo suteikia vientisa kišenė priekyje, tampraus trikotažo rankogaliai ir juosmuo, jaukumo – minkštas gobtuvas, sutraukiamas raišteliais.
„Accolade“ galima rinktis iš standartinių spalvų – juodos, šviesiai pilkos, dramblio kaulo, rudos ir baltos, tačiau norinčioms ypatingesnių variantų, siūlomos riboto leidimo spalvos – kaulų balkšva, dūminio rožinio kvarco atspalvis, tamsiai mėlyna ir tamsi burgundiška. Džemperio „Accolade“ kaina – 135 eurai.

Tarp garsenybių pamėgtų „Alo Yoga“ rūbų – ne tik šis džemperis, bet ir kojas formuojančios tamprės „Airlift“, itin tampraus matinio audinio tamprės „Airbrush“, ir, sakoma, patogiausias ir švelniausio audinio tamprių modelis – „Alosoft“.
Renkasi ieškančios elegantiškos sportinės aprangos
„Alo Yoga“ populiarumą pelnė aukšta kokybė, patrauklus dizainas ir universalumas – jų gaminama apranga yra stilinga, puikiai tinkama ne tik treniruotėms, bet ir lengvai derinama su įvairiais laisvalaikio drabužiais. 2023 m. „Alo“ pristatė „Alo Atelier“ – prabangią aprangos liniją, kurioje galima rasti šilko pižamas, kašmyro megztinius ir vilnos paltus. Prekės ženklas atrado nišą moterų, kurios ieško aukštesnės kokybės sportinės, tačiau elegantiškos aprangos.