Ilgą laiką sklandė kalbos, kad mados namai „Hermès“ prabangiąsias „Birkin“ rankines parduoda tik tiems, kurie salonuose esą išleidžia tam tikrą sumą. Ne vienas teigė, kad neįmanoma įsigyti šios rankinės iš pirmo karto. Jei nesi ilgametis mados namų klientas ir anksčiau neteko įsigyti kitų „Hermès“ gaminių, klientai teigia, kad „Birkin“ rankinė net nebus pasiūlyta. Dabar šios kalbos virto realiais kaltinimais.
Kaltinimai dėl galimybės įsigyti „Birkin“ rankines
Prancūzų mados namai „Hermès“ susidūrė su nemalonumais. Kaip praneša internetinė platforma „Retailboss“, JAV nagrinėjamoje byloje šis mados ženklas kaltinamas priverstinėmis pardavimo praktikomis, siejamomis su „Birkin“ rankinėmis. Pateiktas atnaujintas ieškinys, papildytas melagingos reklamos ir sukčiavimo kaltinimais. Teigiama, kad „Hermès“ verčia klientus išleisti tūkstančius už kitas jų prekes, net nesuteikdami garantijos, kad klientas galės įsigyti „Birkin“ rankinę.
Tačiau „Hermès“ neigia pažeidimus. Įmonės atstovas šiuos kaltinimus pavadino „pernelyg išpūstais“. Pareikšta, kad nėra jokio neteisėto produktų „susiejimo“, o klientai be ankstesnės pirkimo istorijos taip pat gali įsigyti „Birkin“ rankines.
„Hermès“ prašymą nutraukti bylą atmestas
Atnaujintame ieškinyje teigiama, kad „Hermès“ pažeidžia konkurencijos įstatymus, siedami aksesuarų ir drabužių pirkimus su teise įsigyti „Birkin“. Pasak ieškovų, pardavimų konsultantai skatino klientus pirkti papildomus „Hermès“ produktus, klaidingai užtikrindami, jog tai padės gauti „Birkin“. Tačiau daugelis taip ir nesulaukė kvietimo įsigyti šią rankinę.
Taip pat byloje tvirtinama, kad „Hermès“ dirbtinai kuria prekių stokos ir išskirtinumo įspūdį, kontroliuodami vartotojų prieigą ir kartu didindami ne tokių populiarių prekių pardavimus. Teismas jau atmetė „Hermès“ prašymą nutraukti bylą, todėl šie kaltinimai bus nagrinėjami toliau.