Mados ženklas „Christian Louboutin“, garsėjantis elegantiškais raudonpadžiais aukštakulniais, praplėtė savo dizaino komandą, į ją priimdamas amerikiečių reperį Jadeną Smithą. Jau netrukus aktoriaus Willo Smitho sūnus imsis kurti vyriškas „Christian Louboutin“ avalynės kolekcijas.
Muzikos žvaigždės rankose – legendinis avalynės ženklas
Amerikiečių reperis ir aktorius Jadenas Smithas tapo pirmuoju „Christian Louboutin“ vyriškų kolekcijų kūrybos vadovu. 27-erių vaikinas naujų darbų imsis persikėlęs į Paryžių ir jau sausį vyrų mados savaitės metu pristatys savo pirmąją louboutinų kolekciją. Tai itin reikšmingas žingsnis J. Smith karjeroje – retai kuriam pasitaiko galimybė dirbti su tokios svarbos mados ženklu.
Išskirtiniais bateliais žinomus mados namus avalynės meistras Christianas Louboutinas įkūrė 1991 m. Po poros metų jo aukštakulniai buvo atpažįstami iš šiandien jau mados namų simboliu tapusio raudono pado.
Iš pradžių kurti tik moteriški bateliai, o vėliau atsirado vyriška avalynė, rankinės, odos gaminiai, makiažo priemonės bei nagų lakai. Tačiau pastaruoju metu su sunkumais susiduria būtent vyriškos avalynės kolekcijos, todėl „Christian Louboutin“ pirmą kartą šiai kategorijai pasamdė kūrybos vadovą.
Skirtingi, bet panašūs
Nors iš pirmo žvilgsnio J. Smithas ir Ch. Louboutinas atrodo visiškai skirtingi (tiek amžiaus prasme, tiek aplinka ar stiliaus pasirinkimais), pasak vaikino, jiedu turi daug bendro.
„Abu turime savitą aprangos stilių, būdingą tik mums <…> Mūsų darbo procesas labai panašus: einame į biurą, o paskui, jei vakare laukia vakarienė ar vakarėlis, tiesiog tęsiame tas pačias diskusijas su tais pačiais žmonėmis. Mes tarsi nuolat esame toje pačioje kūrybiškumo burbulo erdvėje”, – įtakingam mados leidiniui WWD („Women’s Wear Daily“) pasakojo J. Smithas.
Ch. Louboutinas naująjį kolegą apibūdino kaip labai malonų, itin kuklų, tačiau be galo įdomų. „Mačiau, kaip jis bendrauja su žmonėmis… Jis labai mandagus, pagarbus ir smalsus. Man tai yra svarbios vertybės ir savybės“, – sakė avalynės meistras.
Per metus – 4 kolekcijos
Iš viso J. Smithas rūpinsis keturiomis „Christian Louboutin“ kolekcijomis per metus – avalynės, odos gaminių ir aksesuarų. Taip pat jis bus atsakingas už reklamines kampanijas bei mados namų renginius. Pasak Ch. Louboutino, paskyręs vyriškos avalynės kūrybos vadovą, pats dizaineris galės daugiau laiko skirti moteriškoms kolekcijoms. J. Smitho kūrybiškumas bei komunikaciniai gebėjimai pravers stiprinant vyriškos avalynės segmentą, kuris pastaruoju metu patyrė nuosmukį.