Milano mados savaitės podiumą sudrebino ne tik 2025 m. pavasario / vasaros italų prekės ženklo „Diesel“ pristatyta kolekcija, bet ir išskirtinės šio šou detalės. Nors podiumą uždengė beveik 15 tūkst. kilogramų džinsinio audinio atraižų, šios kolekcijos pagrindinė idėja – atsinaujinanti, tvari mada.
Dėmesį prikaustė ne tik „Diesel“ sprendimas podiumą paversti atliekų kalnu, bet ir juo einančių modelių stiklinės akys. Šiomis detalėmis buvo perteikiama kolekcijos pristatymo mintis apie tvarumą ir dizaino atsinaujinimą perdirbant panaudotas medžiagas.
„Atliekose yra grožio. Įtraukianti kolekcijos pristatymo aplinka buvo sukurta iš 14 800 kg džinsinio audinio atraižų, siekiat pabrėžti „Diesel“ įsipareigojimą užtikrinti atsinaujinančią gamybą. Po šou visos jam panaudotos dekoracijos bus prikeltos ir panaudotos iš naujo“, – apie kolekcijos tikslą rašė „Diesel“ socialinėje platformoje „Instagram“.
Kolekcijoje pristatyme ryškėjo baltos ir mėlynos spalvų žaismas – net nedžinsiniuose audiniuose „Diesel“ išlaikė savo prekės ženklo atpažįstamumą. 2025 m. pavasario / vasaros įvaizdžiuose dominavo audinių įplyšimai, iki žemės nutįsę kutai, griežtų siluetų švarkai ir paltai.
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
Vida Press
„Diesel“ kolekcijos pristatymo pirmose eilėse naujausius įvaizdžius stebėjo tokios garsenybės kaip „Måneskin“ grupės vokalistas Damiano Davidas, amerikiečių aktorė Madison Bailey, prancūzų dainininkė Amanda Lear ir kiti.