Paryžiuje prasidėjo aukštosios mados savaitė, kurioje vieni pirmųjų naujo sezono kolekciją pristatė mados namai „Dior“. Šį kartą žiūrovus jie pakvietė į kontrastų kupiną pasaką, kurioje manekenės virto ir nuostabiai pražydusiomis gėlėmis, ir rojaus paukštėmis.
„Dior“ kūrybos vadovė Maria Grazia Chiuri, artėjant pavasariui, nusprendė atgaivinti istorijos grožį. Aukštosios mados modeliai, nors ir primena prabėgusių amžių stilistiką, perkurti šiuolaikiškai, tarsi siekiant sutrikdyti nusistovėjusią laiko sampratą. Kolekcija nepriklauso nei praeičiai, nei ateičiai, ji atspindi visalaikį grožį ir nuolatinę transformaciją.
Nenusakomo laiko erdvė įtraukia į Alisos stebuklų šalyje pasaką, kviesdama pasinerti į kitą realybę. Čia M. G. Chiuri sukūrė mados svajonių pasaulį, kupiną vis naujų prasmių, vis naujų siluetų, nuostabos ir amžinojo grožio.
Mados šou modeliams įkvėpimo semtasi iš „Dior“ 1958 m. kolekcijos „Trapèze“, kurioje vyravo skulptūriškas trapecijos siluetas. Šią kolekciją 6-ajame deš. sukūrė prancūzų dizaineris Yves‘as Saint Laurent‘as, „Dior“ kūrybos vadovu tapęs vos 21-erių.
Modeliai, nors primena prabėgusių amžių stilistiką, perkurti šiuolaikiškai, tarsi siekiant sutrikdyti nusistovėjusią laiko sampratą.

Kolekcijoje persipina infantiliškumas, lėliškas stilius, romantizuotai rokoko stilistikai būdingi kaspinai ir korsetai bei klasikinių kostiumėlių variacijos. Dekoratyvūs elementai manekenes paverčia paslaptingomis rojaus paukštėmis, jos vilki trumpas „pūsto“ karkaso sukneles, o plaukus puošia plunksnų skiauterės. Daug dėmesio skirta apimtims, jos sukurtos plačiomis raukinių juostomis ir plačiais sijonų krinolinais.
Modernizuotus krinolinus dizainerė pasirinko kaip prisiminimų simbolį, tai praėjusių dienų užuominos, skatinančios naujas fantazijas. Jie sukonstruoti taip, kad karkasas sukurtų narvo įspūdį, o siuvinėjimai ir banguojantys siūlai ant šių krinolinų rangosi su kiekvienu žingsniu, tarsi atkartodami glamonėjančias paslaptingo miško medžių šakas.
Dekoratyvūs elementai manekenes paverčia paslaptingomis rojaus paukštėmis, jos vilki trumpas „pūsto“ karkaso sukneles, o plaukus puošia plunksnų skiauterės.