Šios „Havaianas“ šlepetės – atostogų garderobo „must have“! Po pirmosios bendros kolekcijos sėkmės 2024 m., ekstravagantiškieji italų mados namai „Dolce&Gabbana“ bei populiarus paplūdimio šlepečių gamintojas iš Brazilijos „Havaianas“ vėl susibūrė jėgas. Jų nauja bendra sandalų kolekcija vilioja garsiesiems mados namams būdinga prabanga ir stilistika.
Kaip teigia abu ženklai, šios paplūdimio šlepetės tiks tikrai ne tik pramogoms kurorte, tai stilingas pasirinkimas ir kasdienai mieste. Modeliai išsiskiria drąsiu ir prabanga spinduliuojančiu dizainu, pamėgtu italų mados dueto Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.
Žvilgsnius traukiantys modeliai
Naujoji kolekcija išryškina iš tolo atpažįstamus „Dolce&Gabbana“ raštus, dažnai matomus jų kūryboje – tiek gatavos mados, tiek aukštosios. Tai glamūrine estetika pulsuojančios leopardų dėmės, žaismingi zebrų dryžiai, vasarišką nuotaiką kuriantis bananmedžių lapų raštas ir rausvi rožių žiedai. Zebrų dryžiais ar leopardų dėmėmis margintos šlepetės – prabangensnės, jos puoštos juodo kailio juostelėmis.
Margintos žaliu lapų ar rausvų gėlių rašu – kasdieniškesnės, jos dekoruotos makramė technika nupintomis virvelėmis. Kiekvieną modelį papildomai puošia metalinė „Havaianas“ logotipo detalė ir DG simbolis. Riboto leidimo šlepetės kainuoja 148-178 JAV dolerius.
Atrinktuose butikuose galima įsigyti monochromines „Dolce&Gabbana“ ir „Havaianas“ paplūdimio šlepetes. Jos išsiskiria santūresniu dizainu ir platforminiu dantytu padu. Kad ir kurį modelį išsirinktum, „Havaianas“ šlepetės bus vienas stilingiausių atostogų pajūry aksesuarų.
Unikalus stilius
„Dolce & Gabbana“ yra vieni ryškiausių Italijos mados namų, žinomi dėl savo prabangaus ir ekstravagantiško stiliaus. Prabangą jie derina su estetika, įkvėpta Sicilijos kultūros bei jausmingumo. Nuo pat mados namų įkūrimo 1985 m. dizaineriai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana stebino pasaulį teatrališkumu, drąsa, gausiu dekoru ir itališkos mados atspindžiais. Jie ne tik formavo šiuolaikinės mados veidą, bet ir sėkmingai įtvirtino savo vardą ne tik mados pasaulyje, bet ir kurdami kosmetikos linijas bei baldus ir interjero detales.
Per pastaruosius dešimtmečius „Dolce & Gabbana“ aktyviai bendradarbiavo su kitais prekių ženklais, siekdami savo unikalų stilių pristatyti kitaip. Bendros kolekcijos su „Havaianas“ – vienas sėkmingo kūrybinio bendradarbiavimo pavyzdžių. 2024 m. pristatyta bendra paplūdimio šlepečių kolekcija buvo akimirksniu išpirkta.