„Because There is no planet B” – primena novatoriškas tvarios mados prekės ženklas „EcoAlf“. Prieštaraudami netvarioms pramonės normoms, „EcoAlf“ savo pavyzdžiu bei išskirtinėmis iniciatyvomis ir toliau įkvepia vartotojus ir kitus mados kūrėjus priimti tvaresnį požiūrį į stilių.
„Manome, kad tvarumas turėtų būti standartas, o ne išimtis“, – sako įmonės įkūrėjas Javieras Goyeneche. Siekdami kurti stilingus, aukštos kokybės drabužius, bet tuo pačiu mažindami kenksmingą poveikį aplinkai, „EcoAlf” tapo ekologiškos mados lyderiu. „Pergalvodami perdirbtų medžiagų galimybes parodome, kad mada gali būti ir estetiška, ir ekologiška”, – sako įkūrėjas.
Kuo „EcoAlf” yra kitoks?
Prekės ženklas išradingai paverčia nebenaudojamas medžiagas, tokias kaip plastikiniai buteliai, žvejybos tinklai ir net panaudoti kavos tirščiai, į madingus ir kokybiškus drabužius bei aksesuarus. Šio mados ženklo atsidavimas tvarumui susilaukė plataus pripažinimo pasaulyje: „EcoAlf” yra pelnęs daugybę apdovanojimų, įskaitant PETA Vegan Fashion Award. Taip pat, įmonė patenka į 5% TOP geriausių įmonių tarp 5000 B Corp įmonių visame pasaulyje ir tai yra pirmasis Ispanijos prekės ženklas pelnęs šį apdovanojimą.
Galima drąsiai teigti, kad „EcoAlf” nėra dar vienas prekės ženklas, kuriantis drabužius. Šie kūrėjai įkūnija ekologiškumo etosą remdami aplinkosaugos iniciatyvas bendradarbiaujant su nevyriausybinėmis organizacijomis.
„Upcycling the Oceans“ yra neabejotinai ambicingiausias įmonės projektas . Tai precedento neturintis pasaulinis nuotykis, kurio metu, padedant žvejybos pramonei, kovojama su jūros atliekomis. Nuo savo veiklos pradžios 2015 m., „Upcycling the Oceans“ iš vandenyno dugno ištraukė daugiau kaip 1000 tonų šiukšlių. Šios iniciatyvos pabrėžia „EcoAlf” atsidavimą savo veikla prisidėti prie planetos išsaugojimo. O paklausti apie ateities planus, prekės ženklo atstovai atsakė planuojantys dar stipriau prisidėti prie sąmoningo vartojimo vertybių gilinimo ir Lietuvoje.
Pristatė naują kolekciją Lietuvoje
Šis ispaniškas mados prekės ženklas neseniai pristatė savo naują kolekciją Lietuvai, atidarydami išskirtinę Pop-up parduotuvę Vilniaus širdyje. Ši koncepcija iki birželio 30 d. Užupyje siūlys unikalią apsipirkimo patirtį. Jos metu, lankytojai galės ne tik fiziškai pamatyti platų naujosios kolekcijos asortimentą moterims ir vyrams… Tačiau ir iš arčiau susipažinti su „EcoAlf” veikla.
„Esi kviečiamas keisti rytojų”, – taip skambėjo kvietimas į atidarymo renginį.
Jo nepraleido būrys žinomų Lietuvos veidų, tokių kaip: dizainerė Karina Panina, nuomonės formuotoja Lina Talžūnaitė, žinomas turinio kūrėjas Curly Lithuania, tvarios mados ambasadorė Vilija Rušinskaitė, aktorė Žiedūnė Mardosaitė, tinklaraštininkė Kornelija Miškeliūnaitė, stilistė Sigita Mušauskaitė ir kiti mados atstovai bei tvarumo ambasadoriai.
Šio Lietuvai naujo prekės ženklo Pop-up atidarymas žymi naują tvarumo skyriaus pradžią šalyje. Plėsdamiesi į Lietuvą, „EcoAlf“ tikisi įkvėpti naują sąmoningų pirkėjų bangą, pasiryžusią keisti savo vartojimo įpročius. „Manome, kad mada neturėtų atsipirkti mūsų planetos kaina“, – sako J. Goyeneche.