Mados pasaulyje veidas – tai ne tik vizitinė kortelė, bet ir svarbus darbo įrankis. Modeliai dėl to skaičiuoja kiekvieną spuogelį ir kaip niekas kitas akylai stebi, ką valgo. Dvi savaites „Image Group“ modeliai Justė Gimžauskaitė ir broliai Matas bei Karolis Jonaičiai naudojo SVR produkcijos liniją, skirtą riebiai, į aknę linkusiai odai. Šiandien sulaukėme eksperimento pabaigos, o štai ir modelių verdiktai!
ŠVELNIOS ODOS PASLAPTIS
Prieš metus netikėtai modelių atrankoje sudalyvavusi Justė Gimžauskaitė (16) dabar jau drąsiai save vadina modeliu, dirbančiu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Kol mergina dvi savaites leido namuose, moksleivė sutiko sudalyvauti SVR išbandyme ir rezultatais liko labai nustebinta.
„SVR priemones naudoju jau dvi savaites, išbandžiau visas, tačiau labiausiai patiko SEBIACLEAR valomasis bemuilis prausiklis riebiai, jautriai odai. Šias priemones naudojau vakare, prieš miegą. Nusiplovusi valomuoju micelininiu ar paprastu vandeniu veido odą prasdavau šiuo prausikliu. Patiko, nes atpalaiduoja odą, taip pat ją išvalo. Švelnus kvapas neerzina. Ryte matosi skirtumas, oda atrodo žymiai skaistesnė ir švelnesnė“, – su džiaugsmu įspūdžiais dalinosi vilnietė.
„Pati jį naudosiu ir toliau, taip pat išbandyti rekomenduočiau merginoms, turinčioms į riebumą linkusią veido odą. Netruksite pastebėti pokyčių!“, – pataria modelio kelią pasirinkusi Justė.
Nuotr. IMAGE GROUP modelis Justė Gimžauskaitė
DŽIAUGIASI ŠVARESNE ODA
Dvyniai Matas (18) ir Karolis (18) Jonaičiai fotosesijose atrodo lyg padauginti kompiuterine programa, tačiau ir realybėje juos sunku atskirti. Broliai dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Audimas“ ar „Utenos trikotažas“, žengia Juozo Statkevičiaus kolekcijų pristatymuose. Praėjusią vasarą abu dirbo Kinijoje, o po mokyklos baigimo vaikinai pasiruošę stačia galva nerti į mados pasaulio vandenis.
Kol abu broliai Lietuvoje, vaikinai sutiko priimti dviejų savaičių SVR iššūkį ir kiekvieną dieną naudoti jiems skirtas veido priežiūros priemones. „Per šias dvi savaites teko išbandyti abi priemones – veido prausiklį ir kremą. Abiejų poveikis akivaizdus!“, – sutaria broliai.
Matas savo favoritu ir atradimu vadina naująjį veido prausiklį jautriai odai: „Abu produktai kokybiški ir efektyvūs, tačiau man didesnį įspūdį paliko GEL MOUSSANT veido prausiklis. Juo lengva naudotis, jis labai skaniai kvepia, o jau po kelių veido valymo procedūrų matosi rezultatas. Veido oda tapo švaresnė, ryškesnė ir skaistesnė. Šią priemonę rekomenduočiau visiems vaikinams, norintiems tinkamai rūpintis savo veido oda ir turėti puikią išvaizdą!“
Nuotr. IMAGE GROUP modeliai Matas ir Karolis Jonaičiai
Tuo tarpu Karoliui ne mažesnį įspūdį paliko SEBIACLEAR veido kremas: „Pavasarį, kai veido oda tokia išsausėjusį, nėra nieko geriau, kaip atgaivinti ją riebiu, jautriai odai pritaikytu kremu. Tempimas iškart praeina, oda nebepleiskanoja, atrodo šviežia ir gaivi. Viskas, ko man reikia.“