Viena populiariausių pasaulio manekenių Karlie Kloss nusprendė prisidėti prie kilnaus tikslo ir tapo specialiai vėžio prevencijai skirtos „Lindex“ kampanijos veidu.
Pasaulyje pripažintas dizaineris Matthew Williamsonas bendradarbiavo su „Lindex“, kad perkeltų savo gerai atpažįstamus firminius estetikos bruožus į ypatingą dizaino kolekciją. Šis spaudinių, papuošimų ir kaleidoskopo spalvų meistras įtraukė pagrindinius savo firminius elementus į įmantrių ir moteriškų rūbų kolekciją.
Kampanijos vaizdinė medžiaga, kurioje taip pat jaučiamas šios įdomios asmenybės, prisilietimas, buvo kuriama vienoje Londono studijoje. Nuotraukos mirga įvairiausiais raštais, marginiais ir dekoratyvinėmis detalėmis, puikiai derančiomis prie prabangios aprangos ir aksesuarų.
„Mane visuomet labai traukė praktiškas ir lengvabūdiškas žavesys. Tad mano kolekcijose gausu spalvų, raštų ir papuošimų, nes jie sukuria džiaugsmo ir optimizmo įspūdį“, – rašo Matthew Williamsonas „Stiliaus pojūtyje“.
Matthew Williamsonas teigia: „Kaip dizaineriui, man visada buvo svarbu, kad dėvėdamos mano kurtus drabužius moterys jaustųsi gražios ir pasitikinčios. Myliu moteris ir jos visada buvo mano įkvėpimas, todėl esu sujaudintas, kad savo kolekcija galiu prisidėti prie tokio svarbaus tikslo.“
Britų mados dizaineris Matthew Williamsonas sukūrė ypatingą „Lindex“ rudens kolekciją. Ši dizaino kolekcija, kuri bus pristatyta spalio 4 d. tik „Lindex“ parduotuvėje, esančioje prekybos centre „Akropolis“ Vilniuje, ir internetinėje parduotuvėje www.lindex.com, yra Vėžio draugijos rožinio kaspino kampanijos dalis ir 10 proc. pajamų iš jos pardavimų teks kovai su krūties vėžiu.