Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
Naujoji „Top to Bottom“ kolekcija: idealiai tiks vasaros šventėms

Naujoji „Top to Bottom“ kolekcija: idealiai tiks vasaros šventėms

Įprasta manyti, kad drabužių kūrėjų, dizainerių ir modelių gyvenimas tikra svajonė. Ar tai tikrai tokia idilė, kokią įsivaizduojame? Gabrielė Gineikaitė, prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, naująją vasaros kolekciją pasiryžo įamžinti kvapą gniaužiančių Italijos vaizdų fone. Tačiau išsvajotosios kelionės metu teko susidurti su nemenkais iššūkiais.

„Visuomet svajojau naujos kolekcijos drabužius atvaizduoti užsienyje. Šiais metais, nepaisant itin įtempto darbo grafiko, pasiryžau tai pagaliau įgyvendinti. Kartu su fotografe suorganizavome įsimintiną darbo kelionę“, – pasakoja G. Gineikaitė.

G. Gineikaitė kolekcijos įamžinimui susikrovė net 40 kilogramų lagaminą, kurį teko kartu vežiotis po Milano, Florencijos ir Komo apylinkių gatves. „Jei manote, kad kelionė, fotosesija, gražūs vaizdai skamba romantiška, galiu patikinti – tai buvo viena sunkiausių savaičių mano gyvenime“, – šypsosi G. Gineikaitė, prisimindama net aštuonias dienas trukusią fotosesiją.

Gabrielė Gineikaitė
Gabrielė Gineikaitė
Sandra AP nuotr.

„Darbo dieną pradėdavome dar paryčiais. Makiažą bei šukuoseną pasidarydavau pati, neturėjau man talkinančių stilistų komandos, o fotosesijos tęsdavosi iki pat vėlumos. Iš prigimties esu perfekcionistė, todėl tikrai atidaviau visą save. Dirbome taip, kad visas turimas 8 dienas išnaudotume maksimaliai. Praleisdavome pietus, kartais taupydamos laiką, suvalgydavome greito gatvės maisto. Kartais per dieną tekdavo nukeliauti po 20 kilometrų avint aukštakulnius…”, – sakė G. Gineikaitė.

Gabrielė Gineikaitė
Gabrielė Gineikaitė
Sandra AP nuotr.

Fotosesijoje pasitaikydavo kurioziškų ir itin sunkių situacijų. Italijoje vyravo itin vėsūs orai, kai kada temperatūra siekdavo vos 13 laipsnių šilumos. Vietiniai gyventojai vaikščiojo apsirengę šiltomis striukėmis, o G. Gineikaitei teko pozuoti pasipuošus lengvo audinio vasarinėmis suknelėmis. Dėl to kūrėja sulaukė daug praeivių dėmesio ir šypsenų. Keisti fotosesijos rūbus tekdavo viešuose tualetuose, avint aukštakulnius kopti ant aukštų tilto atbrailų, nuolat kovoti su plaukus bei rūbus darkančiu stipriu vėju.

Naujoji multifunkcinių rūbų prekės ženklo vasaros kolekcija pasiūlys dar daugiau įvairių modelių suknelių, kuriuos kas kartą galima vilkėti vis kitaip. Taip prekės ženklo klientės gali pirkti saikingiau ir sąmoningiau, skatinant atsakingą vartojimą ir tausojant gamtos išteklius.

Gabrielė Gineikaitė
Gabrielė Gineikaitė
Sandra AP nuotr.

Naujoji kolekcija skirta puoštis vasaros švenčių, atostogų metu, taip pat toms, kurios vertina vieno rūbo pritaikymą kelioms skirtingoms progoms. G. Gineikaitė pabrėžia, kad jai itin svarbu, kad jos kurti rūbai tarnautų ilgai ir nedulkėtų spintoje.

„Top to Bottom“ – pirmasis Lietuvoje prekės ženklas, išgarsėjęs savo įvairių MULTI suknelių, kurias galima dėvėti įvairiausiais skirtingais būdais, pasiūla. G. Gineikaitė džiaugiasi, kad jos įmonė sėkmingai gyvuoja jau ketverius metus, todėl nuolat stengiasi nudžiuginti savo gerbėjas naujais modeliais ir jų atspalviais.

Gabrielė Gineikaitė
Gabrielė Gineikaitė
Sandra AP nuotr.

Naujoje kolekcijoje kiekviena mergina ar moteris, nepaisant amžiaus, kūno formų, atras savo mėgstamiausius modelius. Vasaros kolekcijoje dominuoja lengvi, plazdantys audiniai, nėriniai. Taip pat šį sezoną itin madingi raukiniai, rausvi, balti, melsvi, smaragdiniai atspalviai.

„Daugelis modelių siuvami pagal individualius išmatavimus arba patys savaime lengvai pritaikomi bet kokiam figūros tipui. Man ypatingai svarbu, kad drabužis klientei būtų investicija ir padėtų jaustis kas kartą vis skirtingai“, – pasakoja G. Gineikaitė.

Mano išsaugoti straipsniai