„H&M“ didžiuojasi pristatydami bendrą kolekciją su „Good News“ – britų avalynės prekės ženklu, kuris kuria žaismingus, retro stiliaus įkvėptus laisvalaikio batelius ir pasižymi tvirtu įsipareigojimu tvarumui.
Tai pirma „H&M“ avalynės kolekcija, kurioje naudojamos tokios novatoriškos medžiagos kaip „Bananatex®“ – bananmedžių pluoštas – ir veganiška vynuogių oda „Vegea™“. Ši uniseksinė kolekcija fizinėje „H&M“ parduotuvėje PC „G9“, Vilniuje bei internetinėje parduotuvėje hm.com pasirodys jau šį ketvirtadienį, š. m. balandžio 1 d.
„Good News“ yra avalynės prekės ženklas, įkurtas Nia Jones ir Ben Tattersall Londone 2016 metais. Dirbdami mados industrijoje du draugai stebėjo, kiek daug atliekų sukuria avalynės industrija. „Good News“ yra jų atsakas į šią problemą. Prekės ženklas siekia „pranešti pasauliui šiek tiek gerų naujienų“ bei kurti pokytį su šypsena veide. Duetas nuolat tyrinėja naujas, novatoriškas medžiagas savo kuriamai avalynei.
Dabar „Good News“ ir „H&M“ apjungia jėgas ir pristato uniseksinę laisvalaikio batų kolekciją su mažesniu ekologiniu pėdsaku. Kolekciją sudaro septynios ryškios 80-ųjų spalvų paletės įkvėptos laisvalaikio batų poros ir viena pora šlepečių. Kiekvienas batų modelis sukurtas naudojant tvarias medžiagas, tokias kaip perdirbti guminiai padai ar perdirbta medvilnė, veganiška vynuogių oda „Vegea™“ ir bananmedžių pluoštas „Bananatex®“. Kolekcijoje taip pat galima rasti tris batų modelius, skirtus vaikams – juos įsigyti bus galima išskirtinai tik hm.com.
„Good News x H&M“ kolekcija naujai žvelgia į laisvalaikio batų dizainą ir gamybą bei padeda abiem kompanijoms žengti žingsnį į priekį kuriant žiedinį modelį visame dizaino ir gamybos procese.
„Darbas kartu su „Good News“ komanda suteikė mums energijos ir pozityvumo. Jų kūrybiškumas bei pokyčių siekis įkvėpė visą mūsų komandą. Kolekcija ryški ir spalvota, tarsi kontrastas pilkam ir neapibrėžtam pasauliui, kuriame dabar gyvename. Dievinu spalvas ir novatoriškas medžiagas“, – pasakoja David Söderlund, „H&M“ dizaineris.
„Labai didžiuojamės bendradarbiaudami su „H&M“ ir galėdami padėti tokiai didelei kompanijai kitaip pažvelgti į kiekvieną bato detalę. Mums buvo labai svarbu, kad ši kolekcija būtų kaip įmanoma tvaresnė, tačiau tuo pačiu ir smagi bei įdomi. Tikimės, kad įkvėpsime ir kitus prekės ženklus imtis veiksmų ir keistis. Mes visi turime dirbti kartu tam, kad kurtume teigiamus pokyčius. Pasauliui reikia bendrumo, o ne konkurencijos“, – teigia Nia Jones ir Ben Tattersall, „Good News“ įkūrėjai.