- „Zalando“ padės vartotojams visame pasaulyje pagaliau pajusti Kopenhagos mados savaitės dvasią tiek apsilankius fizinėje renginių vietoje Kopenhagoje, tiek platformoje „Zalando Greenhouse“
- „Zalando Greenhouse“ – tai virtualus salonas, kurio lankytojai gali persikelti į mados savaitės užkulisius ir sužinoti daugiau apie nominuotus prekių ženklus, dizainerius bei jų kolekcijas
- „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkai „Mother of Pearl“, „Nikolaj Storm“ ir „Teatum Jones“ pristato savo kolekcijas oficialioje „Zalando x Copenhagen Fashion Week“ renginio vietoje bei skaitmeninėje erdvėje — „Zalando Greenhouse“ platformoje.
Šiek tiek faktų apie „Zalando“:
- Apie 45 milijonus aktyvių klientų 23 pasaulio rinkose
- Daugiau nei 950 000 prekių pasirinkimų iš daugiau nei 4500 prekinių ženklų
- Daugiau nei 100 000 prekių yra tvarių prekinių ženklų. Net 500 prekinių ženklų yra tvarūs
- 16% mūsų GMV gaunami iš tvaresnių pasirinkimų
BERLYNAS, 2021 M. RUGPJŪČIO 9 D. // Europoje pirmaujanti mados ir gyvenimo būdo platforma „Zalando“ ir Kopenhagos mados savaitė tęsia savo strateginę trejų metų partnerystę. Antroji šios partnerystės metu rengiama mados savaitė prasideda rytoj ir vyks 2021 m. rugpjūčio 10—13 dienomis, jos metu vėl bus rengiami tiesioginiai renginiai — tiek skaitmeniniai, tiek gyvi pasirodymai ant podiumo. Kopenhagos mados savaitės fizinių renginių metu savo kolekcijas pristatys šio sezono „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkai, JK įsikūrę prekių ženklai „Mother of Pearl“ ir „Teatum Jones“ bei Danijos prekių ženklas „Nikolaj Storm“. Visus tris pasirodymus mados gerbėjai gali stebėti apsilankę „Zalando Greenhouse“. Nugalėtojas bus paskelbtas gyvai Kopenhagos Skuespilhuset esančiame Zalando x Copenhagen Fashion Week official venue at the Royal Danish playhouse rugpjūčio 12 d., ketvirtadienį, 3.00 val. CET laiku, renginį bus galima stebėti gyvai virtualiame platformoje” „Zalando Greenhouse“.
„Zalando“ rinkodaros skyriaus viceprezidentė Natalie Wills teigia: „Nepaprastai džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su Kopenhagos mados savaite dar vieną sezoną ir pasitelkti „Zalando“ tvarumo apdovanojimą kaip būdą atkreipti dėmesį į prekių ženklus, siekiančius tvariau vykdyti veiklą visose mūsų pramonės srityse. Atsižvelgdami į šiandieninę situaciją, kai keliavimui kyla nemažai kliūčių, labai džiaugiamės galėdami mados gerbėjams suteikti galimybę patirti mados savaitę, kad ir kokiame pasaulio kampelyje jie jie būtų — organizuojame renginius fizinėje vietoje Kopenhagoje ir transliuojame juos virtualiame platformoje „Zalando Greenhouse“. „Zalando“ misija yra skatinti mados pramonę siūlyti daugiau tvarių gaminių ir palaikyti juos gaminančius prekių ženklus. Dalyvaudama mados savaitėje tokiu hibridiniu būdu „Zalando“ plečia savo klientų galimybių ribas ir siūlo išties novatoriškus būdus domėtis tvaria mada tiek internetu, tiek gyvai.“
„Zalando Greenhouse“ mados entuziastams iš viso pasaulio suteikia galimybę virtualiai dalyvauti 2021 m. Kopenhagos mados savaitėje — jie tai daryti gali naudodamiesi telefonu, planšetiniu kompiuteriu arba nešiojamuoju kompiuteriu. Internetinės erdvės dizainas sukurtas įkvėpimo semiantis iš fizinės vietos Kopenhagoje — Skuespilhuset København — kurioje vyks finalininkų pasirodymai. „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkai vartotojams papasakos, kas juos įkvėpė sukurti savo kolekcijas — „Zalando Greenhouse“ bus galima išgirsti jų istorijas ir pasakojimus apie pasiryžimą siekti tvarumo.
Skaitmeniniame platformoje „Zalando Greenhouse“ lankytojai galės persikelti į tikrą mados oazę — virtuali erdvė bus padalinta į specialius kambarius, skirtus kiekvienam „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkui: „Mother of Pearl“, „Nikolaj Storm“ ir „Teatum Jones“, taip pat bus erdvė, skirta gyvoms mados pasirodymų transliacijoms ir sektoriaus atstovų diskusijoms. Sektoriaus atstovų diskusijų metu bus aptariamos tokios pramonei aktualios temos kaip tvarumas, įvairovė ir integracija, dalyvaus žinomi įvairių mados pasaulio sričių atstovai. Ši įtraukianti patirtis yra žingsnis į naujovišką mados kolekcijų pristatymą, ji atspindi tai, kaip naujos technologijos įkvepia ir skatina pramonę siekti tvaresnės ateities.
„Zalando“ tvarumo apdovanojimo tikslas yra skatinti prekių ženklus to ieškoti dizaino bei gamybos būdų alternatyvų, taip prisidedant prie tvaresnės ateities. Šis apdovanojimas taip pat yra „Zalando“ tvarumo strategijos do.MORE dalis — tai galimybė „Zalando“ pasitelkti savo platformą siekiant palengvinti įvairių pramonės sričių bendradarbiavimą ir atkreipti dėmesį į prekių ženklus, kurie vadovaujasi ta pačia vizija. Komisijos nariai kruopščiai vertina kiekvieno prekių ženklo tvarumo strategiją, įskaitant kolekcijas ir pasiryžimą siekti pažangos tvarumo srityje. „Zalando“ tvarumo apdovanojimo laimėtojas gaus piniginį 20 000 eurų prizą ir galimybę bendradarbiauti su „Zalando“ kuriant išskirtinę kolekciją, kurios kūrimo metu bus toliau ieškoma tvarių dizaino sprendimų medžiagų, gamybos procesų, techninių sprendimų ir produktų atsekamumo srityse. Kad dar labiau padėtų nugalėjusiam prekių ženklui augti, „Zalando“ pasirūpins, kad didelė dalis Kopenhagos mados savaitėje pristatytos kolekcijos būtų prieinama jos daugiau kaip 42 milijonams klientų 20 Europos rinkų.