●Konkurse išsiskyrė „Nikolaj Storm Copenhagen“ įsipareigojimas toliau gaminti madingus, aukštos kokybės ir mažo poveikio aplinkai produktus●„Nikolaj Storm Copenhagen“ ir „Zalando“ siekia sukurti išskirtinę kolekciją ir toliau ieškoti dar tvaresnių pasirinkimo galimybių●„Zalando“ tvarumo apdovanojimas skirtas paskatinti mados prekės ženklus ieškoti alternatyvių dizaino ir gamybos būdų, siekiant prisidėti prie tvaresnės mados industrijos kūrimo
BERLYNAS, 2021 M. RUGPJŪČIO 12 D. // Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus elektroninės prekybos platforma „Zalando“ šiandien praneša, kad tvarumo apdovanojimą laimėjo „Nikolaj Storm Copenhagen“, kuris jau antrą kartą teikiamas bendradarbiaujant su Kopenhagos mados savaite. „Nikolaj Storm Copenhagen“ ypač sužavėjo savo tvirta tvarumo ambicija, kuri įgyvendinama daugeliu prekės ženklo tiekimo grandinės aspektų.
Anot žiuri, Kopenhagos mados savaitėje pristatyta kolekcija parodė prekės ženklo etiką kurti tvaresnį stilių, kuris leidžia vartotojams išreikšti save. Prekės ženklo įsipareigojimas sumažinti savo poveikį planetai reiškia, kad jis stengėsi išvengti atliekų uždaro ciklo procese, gamindamas perdirbinius ir daiktus, pagamintus iš perdirbtų medžiagų. Kolekcijoje demonstruojama tvaresnės medžiagos įvairovė, taip pat naujas, modernus požiūris į lyčių neturinčią ir įvairią madą išskiria jį iš konkurentų. Teisėjai mano, kad „Nikolaj Storm Copenhagen“ kolekcija „SS22“ yra tokia mada, kurios vartotojai laukia, kad suprastų, jog tvaresni drabužiai gali būti drąsūs, spalvingi ir pilni linksmybių!
Anaheta von Berenberg, „Zalando“ pirkimų vadovė, dizainerė sakė: „Džiaugiamės galėdami paskelbti „Nikolaj Storm Copenhagen“ šio sezono „Zalando“ tvarumo apdovanojimo laimėtoju. „Nikolaj Storm Copenhagen“ parodė tvirtą įsipareigojimą tvaresnei praktikai, demonstruodamas įvairias naujoviškas kolekcijos medžiagas, o į Kopenhagos mados savaitę įnešė linksmybių bei energijos. Būtent šis drąsos ir atsidavimo tvaresnei technologijai derinys išskyrė prekės ženklą iš konkurentų. Manome, kad būtent tokio tipo kolekcijos mūsų vartotojams šiuo metu reikia, kad apsvarstytų galimybę rinktis tvaresnę madą.”
Kolekcija buvo pristatyta Kopenhagos mados savaitėje, o šou gyvai stebėjo 120 svečių. Renginys vyko laikantis socialinio atstumo ir visų saugumo priemonių, reikalingų besitęsiančios pandemijos kontekste. Kolekcija taip pat buvo pristatyta skaitmeninėje salėje – „Zalando Greenhouse“, kurioje leista žvalgytis vartotojams iš viso pasaulio. „Nikolaj Storm Copenhagen“ gaus 20 000 eurų piniginį prizą ir galimybę bendradarbiauti su „Zalando“, siekiant sukurti išskirtinę kolekciją, kurioje bus toliau ieškoma tvaresnių dizaino sprendimų, susijusių su medžiagomis, gamybos procesais, technologiniais sprendimais ir žaliavų atsekamumu. Platų Kopenhagos mados savaitėje pristatytos „SS22“ kolekcijos pasirinkimą „Zalando“ pristatys maždaug 45 milijonams klientų 23 Europos rinkose.
Kūrybos vadovas Nikolaj Storm sakė: „Laimėti „Zalando“ tvarumo apdovanojimą 2021 man daug reiškia ir aš tuo nepaprastai didžiuojuosi. Pasiekti šį tikslą buvo tarsi kelionė ir esu dėkingas už darbą fantastiškai žmonių komandai, kuri šiandien atvedė mane į šią akimirką. Mūsų siekis yra sujungti mūsų saviraiškos aistrą per madą su įsipareigojimu ieškoti tvaresnių technologijų. Šis požiūris užtikrina, kad klientams siūlome bekompromisį stilių, tuo pačiu leisdami jiems apsipirkti malonesniu žmonėms ir planetai būdu.
Esame dėkingi „Zalando“ už tai, kad šis apdovanojimas atkreipė pramonės dėmesį tuo metu, kai to labiausiai reikia. Mūsų industrija turi dar sunkiau dirbti, kad surastų geresnių būdų propaguoti tvarias vertybes, o remiant tokias iniciatyvas tai įmanoma. Esame sujaudinti tolimesniais mūsų bendros kelionės žingsniais ir galimybe kurti kolekciją, kuria galės džiaugtis daugiau mados gerbėjų visame pasaulyje.”
Žiuri narė Arizona Muse sako: „Didžiuliai sveikinimai „Nikolaj Storm Copenhagen“. Šou podiumui suteikė didelį džiaugsmą ir atrodė taip įkvėpiančiai matyti, kaip prekės ženklas pateikia tokią drąsią kolekciją, kurios esmė yra tvarumas. Man patinka stebėti, kaip dizaineriai randa įdomių, naujų būdų leisti žmonėms išreikšti save tuo, ką dėvi, taip, kad tai nekainuotų žemei. Tokie prekės ženklai kaip „Nikolaj Storm Copenhagen“, kurių kolekcijos nėra skirtos kuriai nors lyčiai ar sezonui ir skiria dėmesį vietinių daiktų išlaikymui bei atliekų kiekio mažinimui visose tiekimo grandinės dalyse, yra labai svarbūs siekiant paskatinti mados industriją tapti planetai draugiška pramone, kuri, mūsų manymu, tokia gali būti.
Skirdama antrąsias vietas, puikiais prekės ženklų pavyzdžiais, žiuri taip pat pripažino „Mother of Pearl“ ir „Teatum Jones“, kurie įkvepia ir integruoja tvarumą visoje tiekimo grandinėje, o jų pagal užsakymą gaminami mados kūriniai yra drabužių spintos herojai.
Nugalėtoją išrinko septyni žiuri nariai, kurių tarpe buvo modelis ir aplinkosaugos aktyvistė Arizona Muse; Kopenhagos mados savaitės vykdomoji direktorė Cecilie Thorsmark; „VOGUE Scandinavia“ vyriausioji redaktorė Martina Bonnier; „WGSN“ prezidentė ir generalinė direktorė Carla Buzasi; tvarumo ir prekės ženklo konsultantas Dio Kurazawa; „Zalando“ tvarumo direktorė Kate Heiny ir „Zalando“ pirkimų direktorė, dizainerė Anaheta von Berenberg. Žiuri nariai atidžiai peržiūrėjo kiekvieno prekės ženklo tvarumo strategiją, įskaitant jų kolekcijas ir atsidavimą tvariai pažangai.
APIE „ZALANDO“
„Zalando“ (https://corporate.zalando.com) yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus elektroninės prekybos platforma. Įsikūrę 2008 m. Berlyne, mes rengiame nuo galvos iki kojų apie 45 milijonus aktyvių vartotojų iš 23 rinkų, siūlydami jiems drabužius, avalynę, aksesuarus ir stiliaus prekes. Tarptautinių prekės ženklų asortimentas apima tiek visame pasaulyje žinomus pavadinimus, tiek vietines etiketes. Mūsų platforma yra vieno sustojimo vieta, skirta įkvėpimui, naujovėms ir bendravimui. Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, mes sunkiai dirbame ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam „Zalando“ istorijos žaidėjui. Mūsų vizija yra užimti startinę mados poziciją ir būti tvaria platforma, teigiamai veikiančia žmones ir planetą.