Berlynas, 2021 m. spalio 12 d. // „Zalando“, pirmaujanti Europos mados ir stiliaus internetinė platforma, džiaugiasi galėdama pranešti apie savo partnerystės su garsia platforma „Not Just A Label“ pradžią. Galimybę save pristatyti „Zalando Designer“ skiltyje šios partnerystės dėka nuo šiol turi daugiau nei 35 atrinkti kylantys mados prekės ženklai ir kūrėjai iš viso pasaulio.
- „Zalando Designer“ pristato daugiau nei 35 naujus prabangos prekės ženklus, kuriuos kuruoja lyderiaujanti dizaino platforma „Not Just A Label“, skirta šiuolaikinės mados pionierių įgalinimui ir plėtrai.
- „NJAL“ į „Zalando“ atneša daugybę skirtingų naujų prekės ženklų ir palaiko „Zalando“ įsipareigojimą savo platformoje atstovauti įvairiems prekės ženklams ir kūrėjams.
- Tarp šių naujų prekės ženklų yra tokie kūrėjai, kaip Ramunė Piekautaitė, „Dear Freedom“, „Julia Skergeth“, „Buki Akomolafe“, „Ioana Ciolacu“, „DIANE Paris“, „MINOAR“, „David Catalan“ ir „Shoedaism“.
„Not Just A Label“ (NJAL), įkurta 2008 m., yra pasaulinė šiuolaikinių prabangos prekių ženklų vitrina, kurioje pristatomos skirtingų dizainerių iš viso pasaulio kolekcijos bei palaikomi tvaresnę madą kuriantys prekės ženklai, o kartu remiamos vietos bendruomenės ir demonstruojamas išskirtinis dizainas. „Zalando Designer“ klientai dabar gali rasti specialią „NJAL“ kategoriją, kuri jiems leidžia pasiekti daugybę „NJAL“ prekės ženklų tam skirtuose virtualiuose namuose. Skiltyje „Rytojaus ikonos“ (angl. Icons of tomorrow) galima rasti gausybę moterų mados talentų, o „Būk radikalus, būk unikalus“ (angl. Be radical, be unique) skiltyje galima susipažinti su kūrėjais, kurie garsėja išskirtiniu savito dizaino stiliumi.
„Zalando“ taip pat džiaugiasi galėdami pranešti, kad šios partnerystės dėka prie jų internetinės mados platformos prisijungė ir du pirmieji lietuviški prekių ženklai. Nuo šiol „Zalando“ klientai visoje Europoje galės atrasti ir naujausias Ramunės Piekautaitės bei „Dear Freedom“ kolekcijas.
„Partnerystė su „Zalando“ suteikia nuostabią galimybę „Dear Freedom“ skleisti savo žinutę apie atsakingą vartojimą ir tvarumą plačiam moterų ratui. Mes ypatingai džiaugiamės tuo, kad „Zalando“ vertybės atitinka mūsiškes bei nuoširdžiai tikime, kad ši partnerystė atneš daugybę naujų įžvalgų bei įkvėpimo kelyje į tvaresnę mados ateitį“, – pasakoja Rasa Barkauskienė ir Kristina Baušienė, „Dear Freedom“ įkūrėjos.
„Mes nepaprastai džiaugiamės prisijungę prie „Zalando“ platformos ir nekantraujame susipažinti su naujais klientais skirtingose šalyse. Tai gali tapti tikru proveržiu visiems mados dizaineriams Lietuvoje – ši galimybė leido mums atsidurti šalia žymiausių pasaulio mados dizainerių“, – teigia dizainerė ir prekės ženklo įkūrėja Ramunė Piekautaitė.
Prekės ženklų iš „Not Just A Label“ platformos atvykimas praturtins esamą „Zalando Designer“ dizainerių pasiūlą. Anaheta Metghalchi von Berenberg, „Zalando Designer“ pirkimų direktorė, pasakoja: „Mes dvigubiname „Designer“ kategoriją, padidindami prekės ženklų įvairovę ir asortimentą. Kartu su savo partneriais, tokiais kaip „Not Just A Label“, norime sutelkti dėmesį į įvairesnio ir įtraukesnio dizaino bei prabangos asortimento augimą tam, kad prisidėtume prie teigiamų pokyčių.“
Stefan Siegel, „Not Just A Label“ įkūrėjas šį pristatymą komentavo taip: „NJAL“ suteikia dizaineriams platformą prisijungti prie pasaulinės auditorijos ir skatina dizainerius kurti tvaresnę madą, palaiko vietos bendruomenes ir kūrėjų meistriškumą. Mes ir toliau esame pasiryžę atstovauti įtraukiam dizainerių asortimentui, todėl ši partnerystė su „Zalando Designer“ leidžia mums parodyti šiuos naujus prekės ženklus, turinčius tas pačias vertybes ir ilgalaikius įsipareigojimus.“
#zalandoDesigner @notjustalabel
Apie „Zalando Designer“:
„Zalando Designer“ tapo išskirtiniu pasiūlymu, skirtu prabangiems apsipirkimams ir pasižyminčiam aukštesnio lygio patirtimi visos klientų kelionės metu. „Zalando Designer“ yra vieta, įkvepianti prabangią madą, kurioje klientai gali rasti ir įsigyti tiek žinomų, tiek naujų prekės ženklų, kurie dalinasi savo vertybėmis. „Zalando Designer“ galima atrasti tokius žinomus prekės ženklus, kaip „Victoria Beckham“ ir „Alberta Ferretti“, o neseniai buvo pristatyti ir nauji, šiuolaikiški prabangos prekės ženklai, tarp kurių yra „Christopher Kane“, „032C“ bei „Mansur Gavriel“. „Zalando Designer“ siekia būti lyderiaujančia platforma tiek klientams, tiek prekės ženklams, skatinantiems tvarumą, įvairovę ir įtrauktį.
Apie „Zalando“:
„Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus prekybos platforma. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė veikia 23 šalyse ir turi apie 45 milijonus aktyvių klientų, kuriems siūlo drabužius, avalynę, aksesuarus ir kitas stiliaus prekes. „Zalando“ turi visapusiškiausią mados asortimentą Europoje, pradedant pasaulinio garso prekių ženklais ir baigiant vietiniais gamintojais. Čia vartotojai interaktyviai ir novatoriškai patenkins visus su mada susijusius lūkesčius ir pasisems įkvėpimo. Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, mes sunkiai dirbame ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam vertingam žaidėjui „Zalando“ istorijoje. Mūsų vizija yra tapti pirmu pasirinkimu ir traukos tašku mados vartotojams, kurios bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.
Apie „Not Just A Label“:
„NOT JUST A LABEL“ (NJAL) yra pirmaujanti pasaulyje dizainerių platforma, demonstruojanti ir puoselėjanti didžiausią pasaulinį šiuolaikinės mados pionierių tinklą. Šiandien „NJAL“ atstovauja daugiau nei 50 000 dizainerių iš daugiau nei 150 šalių ir yra sparčiai besiplečianti vieta, kurios tikslas yra lengvinti mados pramonės augimą. 2008 m. „NJAL“ įkūrė Stefanas Siegelas, siekdamas įkvėpti naują gyvenimą mados sistemai, suteikdamas dizaineriams platformą, kurioje jie gali susisiekti su pasauline auditorija ir nemokamai demonstruoti savo kūrinius, o taip pat finansuoti jų progresą iš bet kurios pasaulio vietos. „NJAL“ skatina dizainerius kurti tvarią madą ir remti vietos bendruomenes bei kūrėjų meistriškumą. „NJAL“ praskynė kelią revoliuciniam požiūriui į mados industriją – be politikos ir atsibodusių esamų sistemų, kurios kenkia savo dizainerių augimui ir vientisumui. „NJAL“ turi daugybę ją sekančių garsenybių ir „skonio kūrėjų“, kurie ieško naujausių tendencijų ir dizaino kūrinių, kurių negalima rasti niekur kitur.