„Hugo Boss“ atsinaujina! Ikoninis prekinis ženklas pakvietė supermodelius, socialinių tinklų sensacijas ir pasaulinio lygio sportininkus nusifotografuoti bei nusifilmuoti reklaminėje kampanijoje, skirtoje pradėti naują pagrindinio prekės ženklo „Boss“ erą.
Kampanijoje, pavadintoje #BeYourOwnBoss, kurioje demonstruojama 2022 m. pavasario/vasaros „Boss“ kolekcija, dalyvauja tokie žinomi veidai kaip modeliai, geriausios draugės Kendall Jenner ir Hailey Bieber, taip pat Pietų Korėjos sensacija Lee Min-ho, reperis Future, tarptautinė TikTok žvaigždė Khaby Lame, boksininkas Anthony Joshua, italų teniso profesionalas Matteo Berrettini ir Vokietijos bėgikė Alica Schmid.
Naują pradžią prekinis ženklas pasitinka nauju logotipu su drąsesniu, grafiškesniu šriftu, kuriuo siekiama perteikti šiuolaikišką išvaizdą. Prekės ženklo dizaino kryptis ir parduotuvių koncepcijos taip pat keičiasi, „sukoncentruojant į žaismingesnę ir kasdieniškesnę estetiką, bet išlaikant prekės ženklo aprangos kodus“.
Pažvelk, kaip stilingai „Hugo Boss“ reklaminėje kampanijoje atrodė geriausios draugės – supermodeliai Hailey Bieber ir Kendall Jenner!