Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
5 Ukrainos mados prekiniai ženklai

5 Ukrainos mados prekiniai ženklai, kuriuos reikėtų žinoti ir juos paremti

Ukrainos mados prekiniai ženklai jau seniai sulaukia tarptautinio dėmesio dėl daugelio priežasčių. Ukrainos dizaineriai siūlo išskirtinius, unikalius mados gaminius, kurie yra pagaminti iš kokybiškų medžiagų. Talentingus Ukrainos drabužių dizainerius ir jų mados gaminius spėjo įvertinti ir žymūs žmonės iš viso pasaulio.

Šiandien, kuomet Rusija vykdo plataus masto invaziją į Ukrainą, o ukrainiečiai didvyriškai kaunasi už savo laisvę, mums labiau nei bet kada anksčiau reikia paremti Ukrainos mados prekinius ženklus. Perkant Ukrainoje pagamintas prekes, taip pat ir mados gaminius, remiant Ukrainos savanorius ir kariuomenę, aukojant už laisvę kovojantiems ukrainiečiams – tai žingsniai, kurių šiandien reikia kaip oro. Ta proga kviečiame susipažinti su penkiais pagrindiniais Ukrainos mados prekiniais ženklais.

Paskal

Šis mados prekinis ženklas daugiausiai žinomas dėl subtilios moteriškos estetikos. Šį mados prekės ženklą 2010 metais įkūrė Julie Paskal, kuri neabejotinai mėgsta tiulį, širdeles ir gėles. Būtent šie elementai labiausiai atsispindi jos kūryboje. 2014 m. dizainerė, tiesa, baigusi ne mados, o architektūros studijas, buvo pakviesta pademonstruoti savo pirmosios kolekcijos. Šiandien šis ukrainiečių mados prekinis ženklas žinomas ne tik pačioje Ukrainoje, bet ir už jos ribų.

View this post on Instagram

A post shared by PASKAL (@paskalclothes)

Kachorovska

„Kacho Group“ buvo įkurta 1957 m. kaip įmonė, gaminanti aksesuarus. Dabar jai vadovauja trečiosios kartos bendrasavininkė ir generalinė direktorė Alina Kachorovska. 2015 m. kompanija pristatė savo prekės ženklą „Kachorovska“, kuris šiandien yra žinomas dėl paprastų, tačiau drąsių drabužių dizainų, žaidžiančių spalvomis ir tekstūromis.

View this post on Instagram

A post shared by Kachorovska (@kachorovska_atelier)

View this post on Instagram

A post shared by Kachorovska (@kachorovska_atelier)

Frolov

„Couture-to-wear“ – taip šio prekinio ženklo įkūrėjas Ivan Frolov apibūdina savo kuriamus drabužius. 2010 metais, būdamas vos 19 metų, jis įkūrė šį mados ženklą. Tuo metu Ivan mokėsi Kijevo nacionaliniame technologijos ir dizaino universitete, kur dirbo stilistu. Šiandien Ivan naudoja savo sukurtą prekinį ženklą kaip saviraiškos ir aktyvumo platformą, ypač susijusią su lyčių lygybe ir LGBTQ+ problemomis.

View this post on Instagram

A post shared by FROLOV (@frolovheart)

View this post on Instagram

A post shared by FROLOV (@frolovheart)

Elena Burenina

Šio prekinio ženklo įkūrėja Elena jau ilga laiką sukasi mados srityje. Jos kuriami drabužiai – minimalistinio, subtilaus dizaino. Prie savo kuriamų drabužių ji dažnai prideda netikėtų detalių, pavyzdžiui, kutus, floristikos elementus, kniedes ir panašiai.

View this post on Instagram

A post shared by Elena BURENINA (@elenaburenina)

View this post on Instagram

A post shared by Elena BURENINA (@elenaburenina)

Chereshnivska

Čerešnivska Anastasija Rozova, gimusi Baltarusijoje, studijavo mados dizainą Vitebsko valstybiniame technologijos universitete, kurį baigė 2015 metais. Kitais metais ji prisijungė prie Chereshnivska prekinio ženklo, o 2017 m. tapo jo bendrasavininke. Ši mados bendrovė siekia, kad iki 2024 metų pusė jos produkcijos būtų pagaminta naudojant perdirbtas medžiagas.

View this post on Instagram

A post shared by CHERESHNIVSKA (@chereshnivska)

Mano išsaugoti straipsniai