NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
„Louis Vuitton“ pristatė prieštaringai vertinamą kolekciją: pagrindinis simbolis - „Z“ raidė

„Louis Vuitton“ pristatė prieštaringai vertinamą kolekciją: pagrindinis simbolis – „Z“ raidė, tapusi Rusijos agresijos ženklu

Garsusis Prekinis ženklas „Louis Vuitton“ pristatė prieštaringai vertinamą kolekciją „LV Volt“, kurios pagrindinis simbolis – „Z“ raidė, tapusi Rusijos agresijos ženklu.

Vakar savo „Instagram“ paskyroje „Louis Vuitton“ pasidalino reklaminės kampanijos įrašais: „Pristatome naują #LVVolt kampaniją. #KidCudi, #JinChen ir #AliciaVikander demonstruoja kūrinius iš #LouisVuitton unisex puikios juvelyrikos kolekcijos, kuri pagerbia legendinius Maison inicialus. Atraskite kolekciją.. “.

Papublikuotas ir dar vienas reklaminės kampanijos įrašas: „„Louis Vuitton“ puiki papuošalų kolekcija elektrifikuoja ikoniškus Maison inicialus, pulsuojančius energija. Atraskite naują kolekciją su AliciaVikander“.

Šios kolekcijos žvaigždės – reperis Kid Cudi, ką tik pradėjęs savo vaidmenį naujame Ti West režisuotame filme „X“,, taip pat garsi aktorė Alicia Vikander ir kinų aktorė Jin Chen. „LV Volt“ papuošalų asortimente yra pakabukai, apyrankės, auskarai ir žiedai. Svarbiausias kiekvieno kūrinio išvaizdos aspektas – susipynęs „Louis Vuitton“ inicialų dizainas, kuris yra specialiai sukurtas šiems kūriniams, kad pirkėjui metaforiškai primintų apie nuolatinį gyvenimo judėjimą ir energiją.

Kaip bebūtų, vos pasirodžiusi ši reklaminė kampanija sukėlė tikrą ažiotažą tarp prekinio ženklo gerbėjų. Naujuosius reklaminės kampanijos įrašus užplūdo komentarai, kuriuose žmonės kritikavo „Louis Vuitton“ sumanymą tokią reklaminę kampaniją pristatyti tokiu jautriu metu. Kritika kilo po to, kai pasaulyje pasklido žinia, kad Rusijoje raidė „Z“ sparčiai pradedama suvokti kaip karo ir prezidento Vladimiro Putino invazijos į Ukrainą palaikymo simbolis. Iš pradžių manyta, kad ši raidė paprasčiausiai yra karinės taktikos emblema, bet dabar „Z“ raidė tapo bauginančios Rusijos agresijos Ukrainoje simboliu.

Nors ši reklaminė kampanija sulaukė daugybės kritikuojančių komentarų, atsirado ir palaikančiųjų „Louis Vuitton“ prekinį ženklą. Kai kurie žmonės teigė, kad šios kolekcijos sąsajos su Rusijos agresija Ukrainoje yra paprasčiausias sutapimas, virtęs nesusipratimu.

O kurią pusę palaikysi tu?

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Mano išsaugoti straipsniai