JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Mados namai „Balenciaga“ sukūrė „homeless chick“ tencencijos įkvėptus sportbačius

Mados namai „Balenciaga“ sukūrė „homeless chick“ tencencijos įkvėptus sportbačius, kurių vertė – beveik 2 tūkst. JAV dolerių

Mados namai „Balenciaga“ prieš keletą dienų pristatė naujus riboto leidimo „Balenciaga“ „Paris“ sportbačius.

Atrodo, kad jie ką tik grįžo iš purviniausio ir anarchiškiausio festivalio, nes sportbačiai atrodo tarsi ilgai dėvėti ir jau nudrengti. Šių batelių kaina – beveik 2 tūkst. JAV dolerių!

Šie „Balenciaga“ bateliai taip pat paženklinti prekinio ženklo logotipu. Jie taip pat turi dirbtinio purvo žymių, skylių ir daug siūlių, daug pritvirtintų ant guminių padų. Kai kurie yra be kulnų, o kiti atrodo tarsi išlkę po branduolinio sprogimo, užleisdami vietą irimui, puvimui ir ugniai. Jie tikrai būtų paskutinis dalykas, kurį pasiimtumėte su savimi į šventę, bet būtent tai yra esmė.

Teigiama, kad šių batelių sukūrimą įkvėpė 2019 metais išpopuliarėjusi „homeless chick“ tencencija, kuri tapo žinoma kaip „skurdo prašmatnumas“ – nuo ​​įžymybių, kurios vaidina skurdą, iki prekių ženklų, žavinčių ir romantizuojančių benamių estetiką.

Tad iš anksto nuskriaustos mados prekės nėra naujiena mados pasaulyje, o prabangūs mados namai „Balenciaga“ nevengė iš pažiūros vis populiarėjančios tendencijos. Kaip teigiama pranešime spaudai, prekės ženklas taip pat teigė, kad šie batai „skirti avėti visą gyvenimą“. Šiuo metu šią batų liniją galima iš anksto užsisakyti oficialioje prabangių prekių ženklo svetainėje.

View this post on Instagram

A post shared by UNITED GLOBAL TIMES (@unitedglobaltimes)

View this post on Instagram

A post shared by Fiesta 94.9 fm (@fiesta949fm)

View this post on Instagram

A post shared by Clêi Valverde | Branding.Point? (@clei_valverde)

Mano išsaugoti straipsniai