Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
„Louis Vuitton“ po dešimtmečio pratęsė bendradarbiavimą su japonų dizainere Yayoi Kusama: bendra kolekcija - itin populiari

„Louis Vuitton“ po dešimtmečio pratęsė bendradarbiavimą su japonų dizainere Yayoi Kusama: bendra kolekcija – itin populiari

Viskas, ką daro japonų menininkė Yayoi Kusama, yra neįkanojama. 2006 m. tuometinis „Louis Vuitton“ kūrybos direktorius Marc Jacobs susitiko su Y. Kusama jos studijoje Tokijuje. Ji kaipmat paliko jam įspūdį ir taip šie tęsė bendradarbiavimą.

Y. Kusamos menas, kuriame paprastai dominuoja įvairiausi taškeliai, yra įkvėptas pasikartojimo, amžinybės ir nesibaigiančios erdvės iliuzijos. O daugiau nei dešimtmečiui praėjus po pirmojo bendro bendradarbiavimo drauge su „Louis Vuitton“, japonų menininkė ir garsus mados prekės ženklas atnaujino ryšį. 

„Louis Vuitton“ pristatė kolekciją, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su Y. Kusama. Kolekcija, kurią sudaro daugiau nei 450 vienetų mados gaminių, nėra vien tik rankinės. Taip pat kolekcijoje yra taškuotų džinsų, dėmėtų „Archlight“ sportbačių ir metalizuotų odinių striukių, taip pat vyriškų drabužių, kvepalų ir akinių.

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Y. Kusama pažymėjo, kad ši „ Louis Vuitton“ kolekcija buvo sukurta taip, kad įkūnytų amžinos meilės koncepciją. Asakydamas Marc Jacobs pažymėjo: „Meilė yra graži idėja. O taškai reiškia begalybę. O kas gali būti gražiau už begalinę meilę?“.

Kolekcija buvo itin laukiama Y. Kusama meno ir „Louis Vuitton“ mados gaminių gerbėjų ir išlieka itin populiari „Louis Vuitton“ prekių pardavimo svetainėse. Reklaminės kampanijos vaizdai „Instagram“ paskyroje, kuriuose regimos tokios garsenybės kaip modeliai Gisele Bündchen, Bella Hadid, FeiFei Sun, Karlie Kloss, aktorė Devon Aoki praėjusį mėnesį sulaukė daugiau nei 1 milijono sekėjų paspaudimų, o tai yra beveik keturiasdešimt kartų daugiau nei vidutinis įrašas „Louis Vuitton“ socialinės medijos paskyroje.

Mano išsaugoti straipsniai