Trečiadienį, balandžio 19 d., Rygos mados savaitės metu, aukščiausios klasės komplekse, viename aukščiausių pastatų Baltijos šalyse „Zunda Towers“, pirmą kartą buvo surengti mados šou.
Užburiančių sostinės panoraminių vaizdų fone savo kolekcijas pristatė Latvijos dizaineriai „One Wolf“, „Slow Beachwear“, estė Diana Arno, lietuvių debiutantė „Mild Power“.
Šį sezoną prekės ženklo „One Wolf“ dizainerė Agnese Narnicka eksperimentuoja su džinsu. „Kolekcijoje dera mūsų daugiau nei dešimtmetį trukusio kūrybinio darbo vaisius: estetika bei unisex mados principai“, – sako A. Narnicka.
Tuo tarpu to paties pavadinimo prekės ženklo autorė Diana Arno per savo kolekcijos prizmę siūlo „pabėgti nuo realybės“. Ryškios svajonės ir fantazijos atsispindi vaizduose per sultingų atspalvių blizgesį ir žvilgančius blizgučius, įkūnijančius užburiantį laisvės grožį.
Slow Beachwear kurorto paplūdimio drabužių kapsulinė kolekcija „Step by Step“ sukurta moterims, norinčioms pabėgti nuo įtemptos kasdienės rutinos. Prekės ženklo dizainerė Elina Schtobe kiekvienai merginai siūlo atrasti „lėto“, neskubančio žingsnio jausmą, susitikti su savimi ir tęsti kelionę su dviguba jėga.
Sezono debiutantas, lietuviškas prekės ženklas „Mild Power“, pristatė bokso įkvėptą kolekciją „Meilė sunkiasvorio čempionui“. Kolekcijos aprangoje vyrauja pastelinių atspalvių daugiasluoksniai raukiniai, dekoruoti grakščiai persipynusiomis detalėmis, spalvingais raštais, tūrinėmis proporcijomis.
Rygos mados savaitė baigsis šiandien, balandžio 21 d.