Trys juvelyrikos prekės ženklo „Adele notes“ auginimo partnerės savo artimiausius partnerius ir draugus pakvietė švęsti gimimo ir augimo – šventę pavadinusios prausynomis (ang. baby shower) kūdikio sutikimo vakarėliu. Adelė Dagytė-Mickuvienė, Ieva Čepononė ir Monika Pranckaitytė dalinasi, kad vakare nebuvo nei vieno atsitiktinio svečio – tik tie, kurie turi santykį su juvelyrės Adelės Dagytės darbais: šeima, draugai, tikrieji jau antrą meistrystės dešimtmetį kuriančios juvelyrės Adelės Dagytės ambasadoriai ir verslo partneriai.
Į „Adele notes“ surengtą vakarą išskirtinės architektūros atviroje juvelyrikos parduotuvėje prekybos centre „Panorama“ susirinko pusšimtis artimiausių. Vakare subtilius juvelyrikos dirbinius matavosi Ieva Maslauskaitė, Inga Sinkevičienė, Rasa Baltė Balčiūnienė, Irma Marcinkienė, Kristina Aleknienė ir kiti.
„Vaikui auginti reikia viso kaimo, o verslui – šeimos, bičiulių ir viso būrio partnerių. Norime švęsti – švęsti augimą, nes ką laistai, tas ir auga“, – taip savo kalbą pradėjo Ieva Čepononė, „Adele notes“ verslo auginimo partnerė.
Juvelyrika, priglundanti lyg kvapas – tai antrą dešimtmetį kuriančios Adelės Dagytės atnaujinto „Adele notes“ prekės ženklo koncepcija. Vakaro metu „Adele notes“ pristatė naują kūrinį – savo vardo aukso grynuolius.
„Viskas gyvenime prasideda nuo idėjos, kuri dažnai užgimsta ir brandinama ne vieną mėnesį. Taip pat ir mano kūryboje viskas prasideda nuo aukso grynuolių, kurie mano rankose atgimsta įvairiausiomis natomis. Tačiau įkvėpti vienos klientės, pamanėme, kad kartais galima rinktis dovanoti dar netobulą, tačiau labai gryną grynuolį, kuris kažkada atgims su jūsų noru ar svajone kažką realizuoti su sava prasme“, – naujo produkto inspiracijos istorija dalinasi Adelė.