Artėjant žiemos švenčių sezonui „H&M“ pristato klasikinę dizaino kryptį bei bendrystės idėją jungiančią kolekciją. Griežtos drabužių linijos, dėmesys detalėms ir netikėti eksperimentai su retro akcentais – visa tai tapo „Holiday“ kolekcijos dalimi.
Stiliaus elegancijos kodai
Pagrindinis kolekcijos įkvėpimo šaltinis – praėjusio amžiaus šeštojo bei septintojo dešimtmečių stiliaus elegancijos kodai. Taip pat ypatingas dėmesys skirtas ir šioje eroje vyravusios aukštosios mados dvasiai, kuri itin aktuali ir šiandien, akcentuojant unikalius siluetus, vakarėlių aprangą bei glamūrą.
Kolekcijos nuotaiką formuoja grafiški, monochromatinių spalvų dizaino objektai, kuriuose žaidžiama su netikėtomis proporcijomis, taip kuriant išraiškingą, bet kiekvienai šventei lengvai pritaikomą stilių. Minimalistinis stilius „Holiday“ kolekcijoje papildomas netikėtomis drabužių puošybos detalėmis, o baltos ir juodos spalvų įvaizdžiuose dominuoja žvynelių bei kaspinėlių detalės. Kuriant šią kolekciją daug dėmesio buvo skirta „tuxedo“ formatui, kuris atsispindi marškiniuose, su kristalais puoštais rankogaliais bei šortuose, kurių dizainas papildytas „deco“ stilistikos detalėmis. Tarp klasikinių kolekcijoje vyraujančių šeštojo dešimtmečio stiliaus akcentų taip pat galima pamatyti dramatišką efektą kuriančias plunksnas, puikiai tinkančias vakrėlių aprangai.
Aksesuarai
Aksesuarų linijoje šeštojo dešimtmečio nuotaika kuriama pasitelkiant „mirror deco“ akcentus, kurie naudoti kuriant rankinių bei avalynės dizainą, taip pristatant kosmoso amžiaus estetiką. Vakarėliams skirtoje avalynės linijoje pristatomi ir lygiapadžiai bateliai, kuriuos siūloma derinti su mini ilgio suknelėmis.
Vyrams dedikuotoje kolekcijos linijoje vyrauja dendiška, „mid-century“ mados estetika. Plataus silueto marškiniai derinami su klasikinėmis kelnėmis bei žvyneliais dekoruotais švarkais.
Ši „Holiday“ kolekcija – tai kvietimas atrasti laikui nepavaldžią madą, kurioje slypi pasitikėjimas savimi, dėvint ypatingoms progoms skirtus drabužius.
„2024 m. „Holiday“ kolekcijoje siekiame pabrėžti naujus elegancijos formatus, kuriuose kerinti praėjusių dešimtmečių dvasia perteikiama moderniai. Taip tarsi iš naujo pristatome šeštojo ir septintojo dešimtmečių madą, kaip šiuolaikinės spintos dalį“, – teigia „H&M“ moterų dizaino linijos vadovė Eliana Masgalos Duarte.
2024 m. „Holiday“ kampanijos centre – meilė ir visos jos formos. Meilė tarp tėvų ir vaikų, brolių ar sesių bei tiesiog vieną kitą mylinčių žmonių. Kampanijos dalimi, kartu su savo mylimaisiais, tapo Mona Tougaard, Gemma Ward, Kim Gordon ir dainininkė „070 Shake“.
2024 m. „H&M Holiday“ kolekcija bus prieinama nuo lapkričio 7 d. atrinktose fizinėse parduotuvėse bei hm.com