NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
H&M

„H&M“ švenčia 20-ąjį dizainerių kolekcijų jubiliejų ir pristato riboto leidimo archyvinę drabužių liniją

Šiais metais „H&M“ mini 20-ąjį bendradarbiavimo su garsiausiais mados industrijos dizaineriais jubiliejų. Švęsdama konceptą, kuris formavo naują žvilgsnį į modernią madą, „H&M“ kviečia kartu pažvelgti į ikoniškiausias kolekcijas bei jas atrasti pasitelkiant „pre-loved“ dizaino objektų liniją.

Nauja kolekcija

Pirmą kartą bendrą kolekciją su dizaineriu „H&M“ pristatė 2004 m. Su tuometiniu „Chanel“ mados namų kūrybos vadovu Karlu Lagerfeldu sukurta kolekcija revoliucionavo mados industriją, pasiūlydama garsiausių dizainerių darbus plačiai auditorijai. Kartu tai akcentavo ir kertintį principą, jog puiki mada jos gerbėjus gali pasiekti už prieinamą kainą. Kiekviena dizainerio koncepto kolekcija tapo unikaliu, konkretaus dizainerio vertybes ir kūrybos principus perteikiančiu projektu.

„Mūsų tikslas buvo mados vartotojams globaliu mastu pristatyti originaliausius ir stipriausius kūrybinius objektus. Dizainerių koncepto kolekcijos tapo būdų parodyti „H&M“ glaudų santykį su ženklo etosu, kurio centre idėja, jog kokybė ir kūrybiškumas turėtų būti prieinamas visiems“, – teigia „H&M“ moterų dizaino linijos kūrybos vadovė Ann-Sofie Johansson.

Ikoniški deriniai

Dabar mados gerbėjai turės antrą šansą prisiliesti prie ikoniškų skirtingų dizainerių bei „H&M“ kolekcijų detalių, atrandant specialią „pre-loved“ iniciatyvą. Drabužiai ir aksesuarai, kuriuos bus galima įsigyti, buvo atrinkti bendradarbiaujant su internetine platforma „Sellpy“ bei globaliai veikiančiais vintažinių drabužių prekiautojais. Ši iniciatyva akcentuoja ir „H&M“ įsipareigojimą artėti prie žiedinės mados ekonomikos, vartotojams pristatant inovatyvius tvarumo sprendimus.

„Pristatydami „pre-loved“ dizaino objektus turime galimybę mados gerbėjams suteikti šansą iš naujo atrasti bendrai su dizaineriais sukurtas kolekcijas, kartu mados istorijas pasakojant ir naujai kartai“, – pasakoja „H&M“ kūrybos vadovas Jörgen Andersson.

Žinomi prekių ženklai

Riboto leidimo linijoje bus galima atrasti „Viktor & Rolf“, „Versace“, „Marni“, „Moschino“, „Stella McCartney“, „Sonia Rykiel“ bei kitų „H&M“ dizainerių kolekcijų objektus. Šios unikalios iniciatyvos drabužiai bei aksesuarai skirtingomis dienomis bus pristatomi septyniose fizinėse parduotuvėse visame pasaulyje bei internetu:

  1. Prancūzijoje, „Paris Lafayette“, spalio 24 d.
  2. Jungtinėje Karalystėje, „London Regent Street“, spalio 25 d.
  3. Italijoje, „Milan Duomo“, spalio 26 d.
  4. JAV, „New York Soho“, spalio 27 d.
  5. Ispanijoje, „Barcelona Paseo de Gracia“, spalio 28 d.
  6. Švedijoje, „Stockholm Götgatan and Drottninggatan“, spalio 29 d.
  7. Vokietijoje, „Berlin Mitte“, spalio 30 d.
  8. Internetu, „Sellpy.com“ platformoje, spalio 31 d.

Dizaineriai, kurių bendros kolekcijos su „H&M“ darbus bus galima įsigyti „pre-loved“ projekto metu: „Karl Lagerfeld“ (2004 m.), „Stella McCartney“ (2005 m.), „Viktor & Rolf“ (2006 m.), „Roberto Cavalli“ (2007 m.), „Comme des Garçons by Rei Kawakubo“ (2008 m.), „Matthew Williamson“ (spring 2009 m.), „Jimmy Choo“ (autumn 2009 m.), „Sonia Rykiel“ (spring 2010 m.), „Lanvin“ (autumn 2010 m.), „Versace“ (2011 m.), „Marni“ (spring 2012 m.), „Maison Martin Margiela“, (autumn 2012 m.) „Isabel Marant“ (2013 m.), „Alexander Wang“ (2014 m.), „Balmain“ (2015 m.),  „KENZO“ (2016 m.), „Erdem“ (2017 m.), „Moschino“ (2018 m.), „Giambattista Valli“ (2019 m.), „Simone Rocha“ (2021 m.), „Toga Archives“ (2021 m.), „Mugler“ (spring 2023 m.) bei „Rabanne“ (autumn 2023 m.). Dizainerių sąrašas patteikiamas chronologine tvarka.

Mano išsaugoti straipsniai