Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
h&M
nauja kolekcija

Irina Shayk pristato „H&M“ aktyvaus laisvalaikio kapsulinę kolekciją

Šią vasarą „H&M Move“ pristato universalią sportinės aprangos kolekciją, sukurtą stilingam ir aktyviam gyvenimo būdui Paryžiuje. Nuo jogos pamokų „Jardin du Luxembourg“ sode ar tinklinio varžybų šalia Eifelio bokšto, iki pasivaikščiojimų „Le Marais“ kvartale – „H&M Move“ kolekcija funkcionalumą jungia su elegancija kiekviename žingsnyje. Kapsulinė kolekcija bus pasiekiama tik hm.com/move nuo liepos 25 d.

Kolekcijoje galima rasti su „SoftMove™“ technologija pagamintas tampres, „biker“ bei „capri“ tipo šortus. Šios kapsulinės kolekcijos detalės, kuriose juntamas medžiagos švelnumas bei prisitaikymas prie kūno poreikių, užtikrina komfortą jausmą.

This summer, H&M Move unveils a versatile activewear collection tailored for the stylish and active Parisian lifestyle. From yoga sessions in Jardin du Luxembourg to beach volleyball matches near the Eiffel Tower and fashion strolls through Le Marais, H&M Move’s collection ensures you stay chic and comfortable. The women’s capsule collection is available on www.hm.com/move starting July 25th.

Kampanija, kurios veidu tapo supermodelis Irina Shayk, akcentuoja glaudų mados ir sporto santykį. „Patogumas, stilius ir judėjimo laisvė – visa tai galima rasti šioje aktyvios aprangos kolekcijoje. Tai linija, sukurta galvojant apie Paryžių, bet puikiai tinkanti visiems, kurie nori atrodyti stilingai“, – teigia „H&M Move“ dizaino vadovė Marie Fredros.

Be „SoftMove™“ technologijos akcentų kapsulinėje kolekcijoje galima rasti funkcionalius, bet itin elegantiškus dizaino objektus, tokius kaip gertuvę, pripučiamą krepšį, padidinto silueto raudonos spalvos striukę, bėgiojimo pirštines, pagamintas su „DryMove™“ technologija, bei aksesuarus.

Nuo liepos 25 d. „H&M Move“ lankytojų lauks „H&M Lafayette“ parduotuvėje Paryžiuje, kurioje bus pristatoma jutiminė instaliacija, kurios centre – ženklo sukurtas audinys „SoftMove™“. Instaliacijos tikslas – leisti lankytojams praktiškai pajausti audinio švelnumą bei susipažinti su technologinėmis inovacijomis

Mano išsaugoti straipsniai