Jau kitą savaitę Kopenhagoje prasidės vienas laukiamiausių mados renginių, subursiantis vietos stilinguosius, madai neabejingus svečius iš kitų šalių bei mados profesionalus. Čia vykstančią Kopenhagos mados savaitę kiekvieną sezoną aplanko daugybė garsenybių, o savaitės akimirkos sulaukia itin didelės sklaidos soc. tinkluose.
Oficialūs „TikTok“ ambasadoriai
Kopenhagos mados savaitės organizatoriai, artėjant 2026 m. pavasario-vasaros sezono pristatymams, paskelbė oficialius „TikTok“ ambasadorius. Rugpjūčio pradžioje vyksiančioje Kopenhagos mados savaitėje kelioms dienoms jos socialinius tinklus perims keturi išskirtiniai turinio kūrėjai: Moyo J. Ajibade, Jessi Regina, Imane Asry ir Hana Mai.
Ambasadoriai kurs įvairų turinį iš gatvės mados, pristatymų užkulisių, šou pirmųjų eilių, renginių ir vakarėlių. Jie filmuos vlogus, vertins ir dokumentuos visą savaitės eigą oficialioje „Copenhagen Fashion Week“ @tiktok paskyroje.
Moyo J. Ajibade
Moyo (@yourboymoyo) kuria turinį keliose platformose, o jo gyvenimo šūkis – „jokių ribų!“. Turėdamas net 5 milijonų sekėjų auditoriją įvairiose platformose, Moyo subūrė ištikimą bendruomenę, dalindamasis savo įtraukiančiu turiniu. Jo veikla apima daugybę sričių – nuo pramogų, mados ir muzikos iki sporto, vaikinas įsitvirtino kaip vienas įdomiausių žiniasklaidos veidų Jungtinėje Karalystėje. Mojo taip pat yra vedęs prestižinių raudonojo kilimo renginių transliacijas, tokias kaip BAFTA apdovanojimai. Šis turinio kūrėjas visuomet spinduliuoja charizma, profesionalumu ir autentiškumu.
Jessi Regina
Jessi (@by.regiina) – Šveicarijoje gyvenanti turinio kūrėja, turinti daugiau nei pusę milijono sekėjų įvairiose platformose. Ji geba pavergti savo auditoriją žaibiškai populiarėjančiais, greito montažo mados vaizdo įrašais. Su Jessi bendradarbiauja žymiausi prekių ženklai, vertinantys ją už turinio įvairovę. Jessi ne tik lankosi mados savaitėse, demonstruoja savo originalius įvaizdžius, vidury gatvės darosi makiažą, dalijasi savo įžvalgomis, stilingiausiais mados radiniais, bet ir nestokoja žaismingumo.
Imane Asry
Imane Asry (@fashionwithfaith) – ne tik turinio kūrėja, bet ir kūrybos konsultantė, kilusi iš Stokholmo, o šiuo metu gyvenanti Kopenhagoje. Savo soc. tinkluose skandinavišką minimalizmą ji derina su santūria mada. Turėdama daugiau nei 260 tūkst. sekėjų „Instagram“, „TikTok“, „YouTube“ ir „Snapchat“, Imane dalijasi įkvepiančiu ir stilingu turiniu, paremtu asmeninėmis istorijomis. 2019 m. ji tapo pirmąja moterimi, dėvinčia hidžabą, kuri kartu su populiariu Švedijos prekės ženklu NA-KD sukūrė bendrą kolekciją. Ji taip pat Imane yra dalyvavusi ekspertų diskusijose Kopenhagos, Stokholmo ir Singapūro mados savaitėse, skatindama mados industriją tapti įtraukesne.
Hana Mai
Hana Mai (@hanmai) – modelis, turinio kūrėja ir aktorė, turinti bendrą 4 milijonų sekėjų auditoriją įvairiose platformose. Ji išgarsėjo akimirksniu išpopuliarėjančiu turiniu ir išskirtiniu stiliumi. Hana tapo viena pagrindinių jaunosios kartos stiliaus ikonų Jungtinėje Karalystėje. Turėdama ištikimą sekėjų bendruomenę, ši mergina sulaukia daugybės bendradarbiavimų su garsiausiais mados ir grožio pasaulio ženklais. Ji yra bendradarbiavusi su „BOSS“, „Yves Saint Laurent“, „Gucci Beauty“, „L’Oréal Paris“, „Balmain“ bei „Cartier“.